به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی شهرداری شیراز، امیر عوضپور اظهار کرد: اداره کل حراست شهرداری شیراز در راستای افزایش مشارکتپذیری شهروندان بهمنظور جریان سازی فضایی سالم و عاری از فساد اداری و ارتقای فرهنگ مسئولیتپذیری شغلی و پاسخگویی مطلوب، مبادرت به بهرهگیری از سامانه ۳۲۹۰ کرده است.
وی افزود: این سامانه باهدف صیانت از حقوق شهروندی، ارتباط مستقیم و بیواسطه آماده دریافت گزارشهای مردمی پیرامون تخلفات مختلف در زمینه اهمال و سهلانگاری در انجام وظایف محوله تضییع حقوق شهروندان و شهرداری شیراز فعالیت میکند.
مدیرکل حراست شهرداری شیراز با بیان اینکه این اداره کل آماده پاسخ به انتظارات و مطالبات مردمی است، تصریح کرد: شهروندان فهیم شیراز، سومین حرم اهلبیت (ع) خدمتگزاران خود را در مسیر دستیابی به ارتقای نظام سلامت اداری یاری کنند.
عوضپور خاطر نشان کرد: شهروندان میتوانند در هر ساعت از شبانهروز با شمارهگیری تلفن ۷۱۳۲۹۰ از طریق گوشی همراه و گرفتن شماره ۳۲۹۰ بهوسیله خطوط تلفن ثابت نسبت به ارائه گزارشهای خود اقدام کنند.
وی ادامه داد: شهروندان همچنین میتوانند با مراجعه با سایت www.3290.shiraz.ir همچنین نصب برنامه این سامانه روی تلفنهای همراه خود، گزارشهای خود را در قالب مستندات صوتی، تصاویر بدون نیاز به مراجعه حضوری و معرفی ارسال کنند.
نظر شما