پیشرفت ۹۲ درصدی بیمارستان ۵۰۱ تختخوابه یا زهرا (س)

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به جذب نزدیک به ۵۰۰ نفر گفت: بیمارستان یا زهرا (س) دزفول پیشرفت ۹۲ درصدی داشته است و پیش‌بینی می‌شود این بیمارستان در دهه فجر به بهره‌برداری برسد.

علیرضا خسروپناه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان یا زهرا (س) اظهار کرد: این بیمارستان دارای ۵۰۱ تخت مصوب دارد و شامل ۱۲ اتاق عمل جنرال، دو اتاق عمل اورژانس و دو اتاق عمل آنژیوگرافی است.

وی افزود: در حال حاضر این بیمارستان حدود ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بخش زیادی از تجهیزات مورد نیاز آن از وزارت بهداشت تحویل گرفته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول خاطرنشان کرد: قسمت عمده تأسیسات بیمارستان نصب شده، اما بخشی از تأسیسات چهارگانه آن وارد بیمارستان شده و بخشی در مرحله برگزاری مناقصه است.

خسروپناه با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود این بیمارستان در دهه فجر به بهره‌برداری برسد، اضافه کرد: مجوز جذب بخشی از نیروی انسانی این بیمارستان صادر شده است که سازمان امور استخدامی کشور با سازمان برنامه و بودجه کشور برای تخصیص اعتبار نامه نگاری کرده است. پیگیری برای جذب نیروی متخصص نیز در حال انجام است.

وی عنوان کرد: تقاضا کرده بودیم به قدری نیرو جذب شود تا امیران اشغال تخت در بیمارستان ۷۰ درصد باشد، اما سازمان امور استخدامی ابتدا مجوز ۳۰ تا ۴۰ درصد را می‌دهد و اگر اشغال تخت به ۳۰ تا ۴۰ درصد برسد سپس مجوز بعدی صادر شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: در حال حاضر با جذب حدود ۳۲۰ نیروی پیمانی و قرارداد معین و حدود ۱۵۰ نیروی شرکتی موافقت شده است که در مجموع می‌توان ۵۰۰ نیرو تزریق کرد.

کد خبر 778586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.