آغاز پویش« ۱۰۰۰ صندلی چرخدار در مسیر عاشقی» در زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:پویش ملی « ۱۰۰۰ صندلی چرخدار در مسیر عاشقی» در استان با هدف ارائه این صندلی‌ها به زائران سالمند و کم‌توان سیدالشهدا (ع) آغاز شد.

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: پویش ملی «هزار صندلی چرخ‌دار در مسیر عاشقی» در استان با هدف ارائه این صندلی‌ها به زائران سالمند و کم توان سیدالشهدا (ع) آغاز شد.

وی افزود: خیران، نیکوکاران و مردم نوع‌دوست استان می‌توانند با اهدای صندلی چرخ‌دار یا سهمی از هزینه خرید آن در مسیر عاشقی با زائران هم ندا شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اهداف تأمین ویلچرها را خدمت رسانی و کمک به زائران سالمند و کم توان، جذب، سازماندهی و هدایت کمک‌های مردمی در اجرای برنامه‌های بشردوستانه و خدمت رسانی به زائران اماکن متبرکه ذکر کرد و افزود: خیرین، نیکوکاران و مردم نوع دوست استان زنجان می‌توانند با مشارکت در خرید این صندلی‌ها مبالغ مد نظر خود را به شماره حساب ۲۱۹۹۷۰۴۷۹۳ و شناسه ۳۳۳۰۱۴۰۲۴۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۷۷۷۷۷۴۲۴۸۵۱ به نام جمعیت هلال‌احمر زنجان واریز کنند.

هاشمی تصریح کرد: علاوه بر این علاقه‌مندان می‌توانند با اهدای صندلی‌های چرخ‌دار به بانک تجهیزات پزشکی جمعیت هلال‌احمر در سطح استان در امر خداپسندانه تکمیل تجهیزات این بانک سهیم باشند.

وی افزود: خیران می‌توانند صندلی‌های خود را برای استفاده زائران اهدا می‌کنند که صندلی‌های اهدایی به نام خود خیران و نیکوکاران با پلاک ثبت خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: دستگاه آمبولانس همراه با نیروهای عملیاتی امداد و نجات نیز در درمانگاه تخصصی سطح دو هلال احمر استان در این عمود مستقر شده‌اند که در صورت لزوم، زائران نیازمند به خدمات بیمارستانی را به نزدیک‌ترین مراکز منتقل کنند.

هاشمی تاکید کرد: علاوه بر تیم درمانی هلال احمر زنجان و تیم ثابت عملیاتی امداد و نجات، اکیپ‌های سیار امدادی هلال احمر همراه با آمبولانس در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی فعالیت دارند تا در صورت وقوع حوادث احتمالی در کمترین زمان ممکن برای امدادرسانی اقدام کنند.

کد خبر 778555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.