شانس مجدد برای فرنگی‌کاران کشورمان

در دهمین روز از مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس دو نماینده کشورمان در مرحله یک‌هشتم نهایی کشتی فرنگی رقابت خود را آغاز کردند که با شکست مقابل حریفان خود به مرحله شانس مجدد راه پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رشته‌های مختلف ورزشی کشورمان روز گذشته _دوشنبه پانزدهم مرداد_ در دهمین روز المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط نمایندگان کشورمان مسابقاتی را پشت‌سر گذاشته‌اند که در ادامه عملکرد و نتایج آنها را می‌خوانید.

شانس مجدد برای فرنگی‌کاران کشورمان

امین میرزازاده نماینده ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی و در اولین مسابقه خود برابر نماینده آمریکا با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید و راهی دور بعد شد، وی در مرحله یک‌چهارم نهایی وزن ۱۳۰ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی المپیک مقابل میخایین لوپز از کوبا با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

میرزازاده به جدول شانس مجدد راه یافت تا فردا برای کسب مدال برنز تلاش کند، همچنین میخایین لوپز قهرمان ۴ دوره المپیک با پیروزی ۴ بر ۱ برابر صباح شریعتی نماینده ایرانی الاصل جمهوری آذربایجان راهی فینال شد.

شانس مجدد برای فرنگی‌کاران کشورمان

مهدی محسن‌نژاد پس از استراحت در دور نخست در مرحله یک‌هشتم نهایی با برتری قاطع ۹ بر صفر مقابل نماینده الجزایر به دور بعدی مسابقات وزن ۶۰ کیلوگرم صعود کرد. محسن نژاد در دور بعدی به مصاف فومیتا ژاپنی رفت و در دومین کشتی با فومیتای ژاپنی رقابت کرد و با نتیجه ۹ بر یک مغلوب شد.

مهدی محسن نژاد پس از پیروزی فومیتا مقابل نماینده قرقیزستان و راهیابی او به فینال المپیک، به جدول شانس مجدد راه یافت تا فردا برای کسب مدال برنز تلاش کند.

کد خبر 778468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.