فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری سنندج رونمایی شد

فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری سنندج در بخش‌های مختلف، امروز در استانداری کردستان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، آئین رونمایی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری سنندج، امشب _دوشنبه پانزدهم مرداد_ با حضور استاندار کردستان، شهردار سنندج، اعضای شورای شهر و سایر مسئولان استانی و شهری در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد.

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج در این آئین اظهار کرد: امروزه در تمام دنیا اقدامات مدیریت شهری با مشارکت مردم صورت می‌گیرد که این مسئله نقشه راه شهرداری سنندج نیز بوده است.

وی افزود: در شورای دور ششم و شهرداری سنندج سعی کرده‌ایم، این مسئله را عملیاتی کنیم و در اقدامات عمرانی و فرهنگی مشارکت و حضور مردم را لحاظ کرده‌ایم.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: اقدام شهرداری سنندج شناسایی ظرفیت‌های داخل شهر در حوزه سرمایه‌گذاری است، چون شهر سنندج در این حوزه بسیار جای کار دارد.

رشیدی ادامه داد: ظرفیت‌هایی که تاکنون معرفی شده، شاید ۵۰ درصد ظرفیت‌های این شهر بوده که در آینده با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و رفع معارضات، سایر ظرفیت‌ها نیز احصا و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با ارائه این فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تعامل ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان، روند سرمایه گذاری در شهر سنندج تسهیل و توسعه یابد.

به گزارش ایمنا، در این جلسه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری سنندج برای حضار ارائه و تشریح شد.

کد خبر 778411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.