از عملکردم راضی هستم

المپین تیراندازی گفت: در حالت کلی از عملکرد خود راضی هستم، چراکه در موقعیت مسابقه برای تک‌تک تیرهایی که زدم تلاش کردم و بهترین کار و عملکردی که در آن لحظه می‌توانستم را انجام دادم و خودم را مدیون خود نمی‌دانم.

فاطمه امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار کرد: در حالت کلی مسابقات شرایط خوبی داشت و با توجه به حضور بهترین‌های هر رشته از هر کشور، سطح مسابقات بسیار بالا بود، اما فرانسه در میزبانی از مسابقات المپیک نقطه‌ضعف‌هایی داشت.

وی افزود: میزبانی کشور فرانسه به نسبت رویداد بزرگی که میزبانی می‌کردند، می‌توانست بسیار بهتر باشد، تصور همه از المپیک و میزبانی‌اش بسیار با شرایط موجود متفاوت بود. میزبانی کشور فرانسه در مقایسه با مسابقات دیگری که در کشورهای دیگر دیده بودم، هنوز جای کار داشت.

المپین تیراندازی تصریح کرد: نخستین المپیک خود را تجربه کردم، اتمسفر مسابقات المپیک بسیار متفاوت از دیگر مسابقاتی بود که در آن شرکت کرده بودیم. جو متفاوت و فشار بالای مسابقات به‌دلیل حضور بهترین‌ها در این مسابقات است، اما نمی‌توانم بگویم تأثیر منفی یا مثبتی روی عملکرد من داشته است، شرایط و جو حاضر، مسابقه متفاوتی را برایم رقم زد.

وی بیان کرد: سالن برگزاری مسابقات حالت استاندارد سالن مسابقات تیراندازی را داشت. تجهیزات تیراندازی از بعضی کشورهای خاص تهیه می‌شود و همه ورزشکاران سعی می‌کنند، تجهیزات خود را از همان کشورها در راستای بروز شدن خود تهیه کنند که ما نیز پیش از المپیک توانستیم تجهیزات مورد نیاز را تهیه کرده و راهی المپیک شویم.

امیدوارم بتوانم در المپیک‌های آینده حاضر شوم

امینی تشریح کرد: کسی از آینده خبری ندارد، اما امیدوارم در ابتدا با هدف‌گذاری بتوانم کسب سهمیه المپیک بعدی را داشته باشم و سپس بتوانم با عملکرد خوب در المیپک‌های آینده کسب مدال داشته باشم، چراکه کسب مدال در رقابت‌های المپیک آرزوی هر ورزشکاری است.

وی عنوان کرد: در حالت کلی از عملکرد خود راضی هستم، چراکه در موقعیت مسابقه برای تک‌تک تیرهایی که زدم تلاش کردم و بهترین کار و عملکردی که در آن لحظه می‌توانستم را انجام دادم و خودم را مدیون خود نمی‌دانم.

در پاریس متوجه نداشتن رنکینگ پوینت شدم

المپین تیراندازی خاطرنشان کرد: در رقابت‌های سه‌وضعیت تیرانداز باید بعضی شرایط داشته باشد تا بتواند در آن مسابقات شرکت کند، شرکت در مسابقات رسمی یکی از آن گزینه‌ها بود که من آن را داشتم، اما امتیاز رنکینگ پوینت در بعضی از مسابقات به تیرانداز داده می‌شود که در این مسابقات من موفق به کسب آن نشده بودم.

وی بیان کرد: مسئولان نظارت در این مسابقات حساسیت بالایی به خرج می‌دادند و با دقت بالایی تجهیزات را کنترل می‌کردند و زمانی که در خط بودیم بعضی از قوانینی که تیراندازان باید رعایت کنند را یادآوری می‌کردند و حساسیت به خرج می‌دادند.

کد خبر 778391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.