بودجه عمرانی آبیک به ۱۲۴ میلیارد تومان رسید

فرماندار آبیک گفت: اعتبارات عمرانی شهرستان آبیک در سال جاری بدون احتساب سهم مناطق محروم نسبت به سال گذشته حدود ۲ درصد افزایش داشته و به ۱۲۴ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آبیک عصر امروز -دوشنبه پانزدهم مرداد- به ریاست حجت‌اله مددخانی فرماندار و با حضور فاطمه محمدبیگی نماینده آبیک، البرز و قزوین در مجلس، بخشداران و مدیران استانی و شهرستانی و با دستور جلسه توزیع اعتبارات عمرانی دستگاه‌های اجرایی از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۳ و توزیع اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری از محل مالیات بر ارزش افزوده در محل فرمانداری برگزار شد.

حجت‌الله مددخانی، فرماندار شهرستان آبیک در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار کرد: اعتبارات شهرستان آبیک در سال جاری در کمیته برنامه‌ریزی بدون احتساب سهم مناطق محروم و سهم نمایندگان نسبت به سال گذشته حدود ۲ درصد افزایش داشته و به ۱۲۴ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان رسیده است.

وی افزود: با توجه به بازدیدهای میدانی صورت گرفته به منظور توزیع عادلانه بودجه در سطح شهرستان مطالبات بخشداران، نظرات کارشناسان و مطالبات مردمی را مدنظر قرار داده‌ایم و در تخصیص اعتبارات به دستگاه‌های اجرایی تلاش مدیران کل مدنظر قرار گرفته است.

فرماندار آبیک بیان کرد: انتظار این است مدیران کل علاوه بر اعتبار شهرستانی نسبت به جذب و اختصاص اعتبارات استانی و ملی به شهرستان اهتمام داشته باشند؛ اعتبارات تعریف و اختصاص داده شده باید با هماهنگی فرمانداری جابجا و یا تجمیع شود.

مددخانی ادامه داد: حوزه معاونت عمرانی، بخشداران و مسئولین دستگاه‌های ذی‌ربط باید از پروژه‌ها بازدیدهای مستمر داشته باشند و میزان پیشرفت فیزیکی را بر اساس میزان اعتبارات تعریف‌شده پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: بیشترین اعتبار پیش‌بینی شده امسال مربوط به حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، آب و راه تعریف شده است، تکمیل پروژه آموزشی شهرک فردوس شهر آبیک و بهره‌برداری از آن در سال تحصیلی جدید ضروری و نیاز مبرم دانش‌آموزان این منطقه محسوب می‌شود.

کد خبر 778380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.