تاکنون ۶ نفر در دریای مازندران غرق شدند

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: از ابتدای شروع فعالیت طرح دریا تا سیزدهم مرداد سال‌جاری شش نفر در دریای مازندران غرق شدند.

نقی کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به آخرین آمار نجات غرقی‌ها در آب‌های دریای مازندران اظهار کرد: از ابتدای شروع فعالیت طرح دریا نهم خرداد تا سیزدهم مردادماه سال‌جاری ۴۱۳ نفر در دریای مازندران نجات یافتند.

وی با بیان اینکه در این طرح ۱۴۰۰ ناجی غریق در نوار ساحلی مستقر هستند، افزود: تاکنون با تلاش ناجیان غریق ۳۰۶ نفر آقا و ۱۰۷ خانم از غرق شدن در دریای مازندران نجات یافتند.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان مازندران گفت: ۵۵۰ نیروی هلال احمر در قالب امدادگران و موتورسواران نیز در حال رصد و امداد به مسافران هستند.

وی با اشاره به اینکه در استان مازندران تاکنون شش نفر در دریا غرق شده‌اند، بیان کرد: این میزان نسبت به سال قبل گذشته کاهش شدیدی داشته است.

کریمیان تصریح کرد: بارها توصیه کردیم زمانی که دریا طوفانی‌ست و در نقطه‌هایی که ناجیان حضور ندارند از شنا کردن پرهیز کنید.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران از غرق شدن یک نفر در سنگ چین خبر داد و گفت: وظیفه هیأت نجات غریق استقرار نیرو در سنگ چین‌ها نیست و مسئولان شهرستان‌ها با هماهنگی لازم جهت پوشش این مناطق برنامه‌ریزی کنند.

کد خبر 778336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.