مشارکت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در پویش «تجربه‌ای به قیمت زندگی»

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان در راستای رسالت اجتماعی خود با هدف کاهش تصادفات موتورسواران در پویش «تجربه‌ای به قیمت زندگی» حضور دارد و برنامه‌های فرهنگی باشگاه با تاکید بر مباحث فرهنگ‌سازی موتورسواران ادامه پیدا خواهد کرد.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ضرورت مشارکت و همراهی تمامی نهادها و ارگان‌ها در برنامه‌هایی که منجر به کاهش تصادفات و خسارات جانی به مردم می‌شود، اظهار کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان در راستای رسالت اجتماعی خود با هدف کاهش تصادفات موتورسواران در پویش «تجربه‌ای به قیمت زندگی» حضور داشته که در ادامه برنامه‌های فرهنگی باشگاه با تاکید بر مباحث فرهنگ‌سازی موتورسواران ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه آمار بالای موتورسیکلت‌سواران طرفدار باشگاه سپاهان یک ظرفیت است، افزود: طرح موضوعات آموزشی و فرهنگی توسط افراد مؤثر و بازیکنان این تیم، برای موتورسواران از بسترهای مؤثر این باشگاه است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان تصریح کرد: فضاسازی تبلیغاتی با موضوع موتورسیکلت، نصب شبرنگ پویش روی موتورسیکلت‌ها با هدف رؤیت‌پذیری موتورسواران، نصب بنرهای اطلاع‌رسانی با آرم پویش و ساخت و انتشار کلیپ آموزشی و فرهنگی، صدور گواهینامه یک‌روزه موتورسیکلت و پخش تراکت از دیگر برنامه‌های این پویش برای موتورسواران است.

حق‌شناس با تاکید بر اینکه استمرار و تداوم فعالیت‌های فرهنگی باشگاه سپاهان در زمینه ارتقای فرهنگ موتورسواری یک اقدام مؤثر در کاهش تخلفات و تصادفات است، گفت: فعالیت فرهنگی و فرهنگ‌سازی در موضوعات ترافیکی مؤثر و اثربخش است و می‌تواند مسیر دستیابی به اهداف را تسهیل کند.

کد خبر 778273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.