جزئیات فروش ارز اربعین در شعب پست بانک استان اصفهان اعلام شد

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان گفت: پست بانک اصفهان هم به صورت برخط و هم به صورت حضوری در ۲۰ شعبه و ۲۱۲ باجه بانکی فروش ارز اربعین را آغاز و جزئیات آن را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان، جعفر مطلب زاده اظهار کرد: مدیریت پست بانک استان اصفهان از تاریخ ۷ مرداد لغایت ۳ شهریور ۲۰۰ هزار دینار عراق را به زائر حرم اباعبدالله الحسین با نرخ ارز روز مرکز مبادله به فروش می‌رساند.

وی افزود: پست بانک عاملیت فروش ارز اربعین را هم به صورت برخط و هم به صورت حضوری در ۲۰ شعبه و ۲۱۲ باجه بانکی در استان اصفهان بر عهده دارد. همچنین ارز اربعین به افراد بالای ۵ سال تعلق می‌گیرد و برای دریافت ارز باید مدارک و گذرنامه ارائه شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان تصریح کرد: برای دریافت ارز متقاضیان باید در سامانه سماح ثبت نام کنند و افراد بالای ۱۸ سال باید سیم کارت به نام خود داشته باشند.

بر اساس این گزارش متقاضیان می‌توانند آدرس و شماره تماس شعب ارائه ارز اربعین را از لینک https://www.postbank.ir/arbaein بیابند.

کد خبر 778265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.