رسانه‌های مقاومت در تقابل با رژیم صهیونیستی پیروز شدند

رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: رسانه‌های فلسطینی و جریان مقاومت توانستند در چالش‌ و تقابل با رژیم صهیونیستی پیروز میدان شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرتضی کارآموزیان امروز _دوشنبه پانزدهم مرداد_ در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه سراسر کشور که با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان، سردار علی‌محمد نائینی معاون روابط عمومی کل سپاه و خانواده‌های شهدای رسانه به همراه خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات دانشگاه جامع انقلاب اسلامی اظهار داشت: جهان بعد از هفت اکتبر (۱۵ مهر) با جهان امروز متفاوت است و رسانه‌های جریان مقاومت پیروز این میدان بودند.

وی افزود: رسانه‌های فلسطینی توانستند بر چالش‌ها چیره شده و پیروز عرصه رسانه در تقابل با جنایت‌های رژیم صهیونیستی باشند، امید است بتوانیم حامی مردم مظلوم فلسطین باشیم و کارزار حمایت از ملت فلسطین را راه بیاندازیم.

در این همایش خبرنگاران و نمایندگان اصحاب رسانه که در میان آنها نمایندگان رسانه‌های فلسطینی حضور دارند به تبادل نظر و ارائه دغدغه‌های خود پرداختند.

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان به سخنان سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در این مراسم درباره خبرنگار و جایگاه خبرنگار اشاره و اظهار کرد: سردار خبرنگاران را به ملکوت بردند و من می‌خواهم خبرنگاران را به ناسوت ببریم.

وی افزود: از اواخر ۲۰۲۲ ادبیات جدیدی به نام جنگ‌شناختی اضافه شده است، ما تاکنون جنگ نرم داشتیم و هدف این بود که افکار مردم را تغییر دهیم، اما در جنگ شناختی مردم باید دقیقاً همان‌گونه و همان طور که ایجادکنندگانش به دنبال آن هستند، باشند.

مقابله با تحریف، کار اصلی خبرنگاران است

سردار محمد علی نائینی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در آئین گرامیداشت روز خبرنگار به اهمیت کار خبرنگاران اشاره کرد و گفت: مقابله با تحریف کار اصلی رسانه و خبرنگاران است که در نبرد رسانه باید با روشنگری و انتقال حقیقت از تحریف حقایق جلوگیری کنند.

وی در خصوص روابط سپاه و خبرنگاران گفت: در رابطه سپاه با حوزه خبر وقتی به عملیات وعده صادق نگاه می‌کنیم عملیات‌های رسانه‌ای ما در ابعاد مجاهدت‌های سپاه نیست و ما نتوانستیم این مجاهدت‌ها را به گونه شایسته، منعکس کنیم.

مشکلات معیشتی و حقوقی خبرنگاران حل شود

مصطفی کواکبیان مدیرمسئول روزنامه مردم‌سالاری گفت: خبرنگاران طلایه‌داران عرصه آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی هستند. زحمات اصلی بر دوش خبرنگاران است که باید این تلاش‌ها گرامی بداریم. سالروز شهادت محمود صارمی و همچنین یاد شهید مجاهد اسماعیل هنیه را گرامی می‌داریم.

وی گفت: خبرنگاران در مشکلات عدیده زیادی به سر می‌برند که متولیان باید به این مسأله توجه جدی داشته باشند که به وضعیت معیشتی خبرنگاران توجه شود. به مشکلات قضائی و حقوقی که برای خبرنگاران هم باید توجه شود. خبرنگاران دلسوزانه برای مردم خدمت می‌کنند. در ایام انتخابات برخی خبرنگاران دستگیر شدند و برای آنها مشکلاتی ایجاد شد که دستگاه قضا باید به این مسأله توجه کند.

در این مراسم از پوستر دومین جام رسانه‌ای امید، رویداد رسانه‌ای طنین و رویداد رسانه‌ای قافله اولین رویداد رسانه‌ای اربعین رونمایی شد.

کد خبر 778244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.