حفظ حقوق شهروندی زندانیان از اولویت‌های سازمان زندان‌ها است

مدیرکل زندان‌های کردستان حفظ کرامت انسانی و حقوق شهروندی زندانیان را از اولویت‌های سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور عنوان کرد و گفت: در بدو ورود هر زندانی، مسئولان زندان بدون توجه به نوع تخلف و جرم صورت گرفته از سوی وی تمام تلاش خود را در جهت اصلاح و بازاجتماعی کردن او به کار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان کردستان، مجتبی محمدی امروز _یکشنبه چهاردهم مرداد_ در آئین تکریم و معارفه رئیس اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی کامیاران که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، اظهار کرد: امیدواریم با تدابیر مقام معظم رهبری و سایر دستگاه‌های امنیتی پاسخ کوبنده‌ای به رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیست داده شود.

وی در ادامه مدیریت زندان را نوعی مدیریت بحران قلمداد کرد و افزود: زندان جامعه‌ای کوچک، اما با نیازمندی‌های جوامعی بزرگ‌تر همچون شهرها است و بخش عظیمی از مشکلات و آسیب‌هایی که در جوامع بزرگ‌تر مشاهده می‌شود در زندان‌ها نیز کاملاً مشهود است.

مدیرکل زندان‌های کردستان حفظ کرامت انسانی و حقوق شهروندی زندانیان را از اولویت‌های سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور دانست و گفت: در بدو ورود هر فرد به زندان، مسئولان زندان بدون توجه به نوع تخلف و جرم صورت گرفته از سوی وی تمام تلاش خود را در جهت اصلاح و بازاجتماعی کردن او به کار می‌گیرند.

محمدی، تعامل و همکاری میان دستگاه‌های اجرایی در کردستان را بی نظیر عنوان کرد و افزود: امیدواریم در سایه همراهی و همدلی مسئولان استان بتوانیم گام‌های ارزنده‌ای را در راستای اصلاح و تربیت زندانیان این قشر آسیب پذیر جامعه برداریم چراکه عوائد مثبت آن قطعاً متوجه کل جامعه خواهد شد.

کیانوش ثقفی‌نیا، فرماندار کامیاران نیز در این مراسم اظهار کرد: خدمت به مردم بویژه اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده که در این راستا شواهد حاکی از آن است که نیل به منویات رهبری در مجموعه اردوگاه کامیاران محقق شده است.

به گزارش ایمنا، در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات طیب نادری رئیس سابق اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی کامیاران، طی حکمی از سوی مدیرکل زندان‌های استان کردستان، حمید رستمی به عنوان سرپرست جدید این مجموعه اصلاحی و تربیتی معرفی و آغاز به کار کرد.

کد خبر 778116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.