اکران متفاوت تبلیغات شهری بازی سپاهان با موضوع فرهنگ‌سازی موتورسواری

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در ادامه برنامه‌های پویش ارتقای فرهنگ موتورسواری، اقدام به تبلیغات متفاوت برای اطلاع‌رسانی بازی سپاهان با موضوع موتورسواری کرد.

سیدمهدی سجادزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در فصل تابستان به نسبت سایر فصول سال، استفاده از موتورسیکلت افزایش پیدا کرده است و آمار تصادفات منجر به مرگ و میر نیز افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های گسترده برای ارتقای فرهنگ موتورسواری در کلان‌شهر اصفهان با همکاری شهرداری اصفهان و سایر ادارات افزود: با توجه به اینکه اکثر موتورسواران در فصل تابستان به دلیل گرما از کلاه کاسکت استفاده نمی‌کنند، کمپینی با این موضوع در این بازه زمانی سال اجرا شده است.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تاکید کرد: در ادامه برنامه‌های پویش ارتقای فرهنگ موتورسواری که از ابتدای مهر آغاز شده است، باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان اقدام به تبلیغات متفاوت برای اطلاع‌رسانی بازی سپاهان با شباب‌الاهلی امارات با موضوع موتورسواری کرده است.

اکران متفاوت تبلیغات شهری بازی سپاهان با موضوع فرهنگ‌سازی موتورسواری

سجادزاده گفت: در این پویش به غیر از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به‌عنوان یکی از مؤثرترین ارکان آن از طریق هواداران قابل توجه استفاده‌کننده از موتورسیکلت، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان، پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان، دادگستری کل استان اصفهان، اداره توسعه فرهنگ شهروندی و صندوق تأمین خسارت‌های بدنی نیز براساس مسئولیت خود به ایفای نقش وبرنامه‌های اجرایی خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: همچنین قرار است در روز بازی با استفاده از هواداران این باشگاه در ورودی‌های ورزشگاه و با همکاری اداره توسعه فرهنگ شهروندی، اطلاع‌رسانی اهدای گواهینامه یک روزه موتورسیکلت انجام شود.

به گزارش ایمنا، مجموعه ظرفیت‌های موجود در شهر اصفهان همچون افراد مؤثر، بازیکنان تیم فوتبال سپاهان، ظرفیت ادارات و دستگاه‌های دولتی به‌همراه طرح‌های تشویقی از جمله صدور گواهینامه یک‌روزه و اهدای کلاه کاسکت برای موتورسواران در این پویش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 778089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.