عملیات ارتش یمن در اقیانوس هند/ هفتمین پهپاد آمریکایی هم سرنگون شد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از تازه‌ترین عملیات ارتش کشور خود با هدف قرار دادن یک پهپاد آمریکایی و همچنین یک کشتی در خلیج عدن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شبکه المسیره، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این باره اعلام کرد: در چارچوب حمایت از ملت فلسطین و مجاهدان آن و در پاسخ به تجاوزات آمریکا و انگلیس به کشورمان، به فضل الهی نیروهای پدافند هوایی نیروهای مسلح یمن توانستند یک فروند پهپاد آمریکایی (MQ_۹) را در حین انجام عملیات جاسوسی در حریم هوایی استان صعده با موشک زمین به هوای بومی ساقط کنند.

وی گفت: این پهپاد هفتمین پهپاد MQ_۹ است که در جریان نبرد فتح موعود و جهاد مقدس در حمایت از غزه سرنگون شد.

یحیی سریع همچنین اعلام کرد: در مرحله چهارم تشدید مربوط به منطقه عملیات دریایی نیروی دریایی و موشکی نیروهای مسلح یمن با انجام عملیات مشترک نظامی، یک کشتی (Groton) را در خلیج عدن واقع در اقیانوس هند با تعدادی موشک بالستیک هدف قرار دادند و به لطف خدا این اصابت دقیق بود.

وی در این باره افزود: این کشتی هدف قرار گرفته شد؛ چراکه شرکت مالک آن تصمیم ممنوعیت ورود به بنادر فلسطین اشغالی را نقض کرد.

یحیی سریع همچنین خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح یمن به عملیات نظامی خود ادامه می‌دهند و تا زمانی که تجاوزات متوقف نشود و محاصره ملت فلسطین در نوار غزه رفع نشود، این عملیات متوقف نخواهد شد.

کد خبر 778057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.