برگزاری المپیاد فرهنگی‌ ورزشی دانشجویان دختر و پسر در اصفهان

شانزدهمین المپیاد فرهنگی- ورزشی دانشجویان دختر و پسر به میزبانی دانشگاه صنعتی و دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از سازمان امور دانشجویان، شانزدهمین المپیاد فرهنگی- ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

المپیاد فرهنگی- ورزشی دانشجویان دختر در ۱۳ رشته ورزشی «هندبال، والیبال، فوتسال، بسکتبال، تنیس روی میز، تکواندو، شنا، بدمینتون، شطرنج، دومیدانی، ووشو، کاراته، تیراندازی» از ۱۵ مرداد آغاز می‌شود و تا ۲۴ مرداد ادامه داد.

برگزاری المپیاد فرهنگی‌ ورزشی دانشجویان دختر و پسر در اصفهان

بر اساس این تقویم مراحل پذیرش شرکت‌کنندگان در این المپیاد در رشته‌های «هندبال، والیبال، فوتسال، بسکتبال، تنیس روی میز، تکواندو، شنا» ۱۵ مرداد ماه، در رشته‌های «بدمینتون و شطرنج» ۱۹ مرداد، در رشته دومیدانی ۲۰ مرداد، در رشته‌های «ووشو، کاراته، تیراندازی» ۲۱ مرداد ماه انجام می‌شود.

همچنین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مؤسسات عالی کشور نیز با حضور ۱۶ رشته ورزشی از ۱۶ تا ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

پس از گذشت ۳۰ سال از اولین المپیاد فرهنگی ورزشی که در سال ۱۳۷۴ به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار شد، پرچم «شانزدهمین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور» در مراسم اختتامیه پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی در دانشگاه تبریز به رئیس دانشگاه اصفهان واگذار شد.

کد خبر 777985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.