۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
فردا زنجان گرم‌تر می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: فردا، دوشنبه دمای هوا در زنجان گرم‌تر از امروز خواهد بود.

حسین سلطانی در گفت‎‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان، دمای فعلی شهر زنجان را ۲۰ درجه اعلام کرد و گفت: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نداشته است.

وی با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۶ و ۳۳ درجه، ابهر ۱۷ و ۳۲ درجه، خرمدره ۱۷ و ۳۰ درجه، آب‌بر ۲۳ و ۳۴ درجه، قیدار ۱۷ و ۳۲ درجه، سلطانیه ۱۵ و ۳۲ درجه و ماهنشان ۲۰ و ۳۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه بر این اساس دمای هوا در استان فردا به صورت افزایشی خواهد بود و به بالای ۴۰ درجه خواهد رسید، افزود: فردا آسمان اغلب مناطق استان هم اکنون صاف تا قسمتی ابری است که این شرایط از بعدازظهر در برخی مناطق با افزایش ابرها و وزش باد همراه خواهد شد.

وی تصریح کرد: احتمال بارش‌های خفیف و محلی در برخی نواحی استان وجود دارد و پدیده جوی غالب در روزهای پیش رو وزش باد است که در برخی مناطق از بعدازظهرها سرعت آن به حد نسبتاً شدید می‌رسد.

سلطانی از هم‌استانی‌ها خواست، طی روزهای پیش رو تا حد ممکن در ساعات گرم فعالیت جسمی به خصوص در فضای باز نداشته باشند و در مصرف برق و آب صرفه‌جویی کنند.

کد خبر 777928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.