پیش‌بینی آب و هوای کهگیلویه و بویراحمد در ۲۴ ساعت آینده، امروز، یکشنبه ۱۴ مرداد

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد به تشریح وضعیت آب‌وهوایی این استان در ۲۴ ساعت آینده پرداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، ولی بهره‌مند، صبح امروز_ یکشنبه، چهاردهم مرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روزهای سه‌شنبه شانزدهم تا جمعه نوزدهم مرداد دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد حدود دو درجه سانتیگراد افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: بیشینه دمای استان در این مدت در مناطق گرمسیری تا ۴۶ درجه سانتیگراد و در مناطق سردسیری تا ۴۱ درجه سانتیگراد افزایش پیدا خواهد کرد.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه هر درجه افزایش دما میزان مصرف برق را افزایش می‌دهد از شهروندان خواست تا مصرف این حامل مهم انرژی در روزهای آینده را مدیریت کنند.

وی تصریح کرد: وضعیت جوی هوای کهگیلویه و بویراحمد از روز دوشنبه، پانزدهم مرداد تا پایان هفته آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش وزش باد و غبار رقیق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایمنا، این دومین موج گرمای شدید هوا در کهگیلویه و بویراحمد در مرداد سال‌جاری است، هفته گذشته مردم شهر یاسوج دمای هوای بی‌سابقه ۴۲ درجه سانتیگراد تجربه کردند و در همین بازه زمانی همراهی هوای ۴۴ درجه سانتیگراد همراه با رطوبت ۶۶ درصدی در برخی از نقاط مانند ایستگاه شهر دوگنبدان مردم را کلافه کرد.

کد خبر 777859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.