شهرداری ایلام برنامه‌های زیادی برای اسکان اضطراری زائران دارد

شهردار ایلام گفت: اربعین سال گذشته بیش از ۲۰۰ چشمه سرویس بهداشتی از ورودی ارغوان در شهر ایلام تا سه راهی جندالله و روستای گلان در شهرستان مهران احداث و بیش از ۶۰ غرفه رفت و برگشت برای پذیرایی از زوار دایر شد، امسال نیز شهرداری ایلام برای اسکان اضطراری زائران برنامه‌های زیادی در دست اجرا دارد.

افشین مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در ایلام از پیروزی و درخشش تیم فوتسال شهرداری ایلام در جام شهرداری‌ها خبر داد و اظهار کرد: تیم فوتسال شهرداری ایلام در سومین بازی پیاپی خود توانست تیم شهرداری دهلران را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

وی افزود: هماهنگی و انسجام در بازی و ارائه فوتبال بانظم از ویژگی‌های بارز تیم شهرداری ایلام است.

شهردار ایلام خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم فوتسال شهرداری ایلام قبل از هر مسابقه اقدام به تبلیغات پروژه‌های مهم شهرداری ایلام در قالب بنر می‌کنند.

مظفری ادامه داد: در بازی با شهرداری دهلران نیز طرح مپ به نمایش درآمد، طرحی که شامل نهضت آسفالت شهر ایلام از مرکز تا پیرامون است.

وی ادامه داد: هدف شورا و شهرداری خدمتگزاری به مردم است و شهرداری ایلام پروژه‌های بزرگ و مهمی از جمله نهضت آسفالت در سطح شهر و پروژه میدان بزرگ میوه و تره‌بار را برای ساماندهی مشاغل شهری در دست اجرا دارد.

شهردار ایلام تصریح کرد: اقدامات بسیاری در حوزه خدمات عمرانی و شهری انجام شده است و بیش از ده‌ها پروژه مهم عمرانی برای سال جاری در مرحله طراحی، واگذاری یا در دست اجرا است که گام بزرگی در حوزه عمرانی و شهرسازی است.

مظفری ادامه داد: از جمله این اقدامات احیای فرهنگسرای ارغوان در آستانه اربعین، توسعه و بهسازی پارک سنگی ارغوان، ساماندهی ورودی‌های شهر، پرداخت مطالبات پیمانکاران و به‌روز کردن حقوق و مزایای همکاران است.

وی اربعین را فرصتی مهم برای استان ایلام ارزیابی کرد و گفت: ایلام پایتخت خادمین سیدالشهداء (ع) است و همین موضوع وظیفه ما را در خدمت گذاری به زائران اباعبدالله (ع) دو چندان کرده است.

شهردار ایلام خاطرنشان کرد: اربعین سال گذشته بیش از ۲۰۰ چشمه سرویس بهداشتی از ورودی ارغوان در شهر ایلام تا سه راهی جندالله و روستای گلان در شهرستان مهران احداث شد و بیش از ۶۰ غرفه رفت و برگشت برای پذیرایی از زوار دایر شد، امسال نیز شهرداری ایلام برای اسکان اضطراری زائران برنامه‌های بسیاری در دست اجرا دارد.

کد خبر 777818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.