عملیاتی سخت‌تر از وعده صادق، در انتظار صهیونیست‌هاست

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: همه کسانی که به رژیم صهیونیستی در حوزه تزریق، پشتیبانی امکانات، تجهیزات نظامی و پدافندی کمک کنند، به‌طور حتمی در معرض خطر خواهند بود و عملیات پیش‌رو به‌یقین سخت‌تر، ماندگارتر، فراموش نشدنی‌تر و دردآورتر از عملیات وعده صادق خواهد بود.

سیدرضا صدرالحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره ترور شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس که به قصد شرکت در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان رئیس دولت چهاردهم به تهران سفر کرده بود، اظهار کرد: عملیات وعده صادق با گذشت بیش از ۱۰ روز از جنایتی که در بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق رخ داد و به موجب آن چند تن از مستشاران نظامی ایران از جمله سردار شهید زاهدی به شهادت رسیدند، در قالب عملیاتی تنبیهی اجرا شد، البته پیش از آن اعلام کرده بودیم که تنبیه متجاوز را در دستور کار داریم، اما چگونگی، زمان و عمق این عملیات مشخص نبود.

وی افزود: امروز که موضوع ترور سردار مقاومت و شخصیت بین‌المللی همچون شهید هنیه در خاک جمهوری اسلامی ایران مطرح است و با توجه به اینکه ایشان میهمان عزیز ما بود، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری خون‌خواهی شهید هنیه را بر خود لازم می‌دانیم، اما باید توجه داشت که این خون‌خواهی همچون عملیات وعده صادق، تنبیه متجاوز نخواهد بود، بلکه در برابر این جرم آشکار و قصور بین‌المللی به‌طور حتمی رژیم صهیونیستی را مجازات خواهیم کرد.

کارشناس مسائل غرب آسیا ابراز کرد: مجازات رژیم صهیونیستی به‌یقین با هشدارهای گذشته متفاوت خواهد بود و لازم نیست این مجازات با عنوان «وعده صادق ۲» نام‌گذاری شود، چراکه رژیم صهیونیستی با تجزیه و تحلیل عملیات «وعده صادق» سعی کرده آمادگی خود را افزایش دهد و باگ‌های امنیتی خود را در حوزه سایت و پدافند موشکی بسنجد و تجهیزات خود را ارتقا دهد و در این بین نه‌تنها رژیم صهیونیستی، بلکه مجموعه کشورهای غربی همچون آلمان، ایتالیا و حتی کشورهای منطقه‌ای که به این رژیم در حوزه پدافندی و دفاع موشکی و دیگر حوزه‌ها کمک کردند و به میدان آمدند نیز خود را ارتقا داده‌اند، بنابراین دلیلی ندارد عملیاتی شبیه به وعده صادق و حتی با این عنوان انجام دهیم.

وی پاسخ به این سوال که آیا مجازات متجاوز اتفاق خواهد افتاد و رژیم قاتل، متجاوز، کودک‌کش و تروریست مجازات خواهد شد؟ را به‌طور کامل مثبت دانست و افزود: با این حال زمان، مکان، سطح، عمق و چگونگی این عملیات ناشناخته است به‌طوری که طی سه روز گذشته خواب را بر چشمان فرماندهان و مقامات ارشد رژیم حرام کرده است و برای آن‌ها مشخص نیست که انتقام ایران از این جنایت چگونه خواهد بود.

صدرالحسینی ابراز کرد: به‌یقین مجازات متجاوز و این خون‌خواهی، پشیمان‌کننده و دردآور خواهد بود و همان‌طور که سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان فرمودند در حال حاضر بر لب‌های سران رژیم صهیونیستی خنده است، اما این خنده زمان کوتاهی دارد و بعدها برای مدت زیادی گریه خواهند کرد.

وی تاکید کرد: در عملیات مجازات متجاوز و خون‌خواهی شهید هنیه قرار نیست، همچون عملیات وعده صادق تلاش کنیم مردم غاصب صهیونیست آسیب نبینند و درباره مجازات این جنایتکار، بحث محدوده جغرافیایی مطرح باشد؛ ضمن اینکه قرار نیست جمهوری‌اسلامی ایران برای این تنبیه سخت و دردآور به تنهایی وارد میدان شود، اما اقدامات لازم را در مقیاس دردآور و شدید برای رژیم صهیونیستی اعمال خواهد کرد.

کارشناس مسائل غرب آسیا خاطرنشان کرد: همه کسانی که به رژیم صهیونیستی در حوزه تزریق و پشتیبانی امکانات و تجهیزات نظامی و پدافندی کمک کنند، حتماً در معرض خطر خواهند بود و عملیات پیش‌رو به‌یقین سخت‌تر، ماندگارتر، فراموش نشدنی‌تر و دردآورتر از عملیات وعده صادق خواهد بود.

کد خبر 777796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.