۶۰۰۰ داوطلب کادر درمان آماده ارائه خدمات به زائران اربعین هستند

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر ایران گفت: با ثبت‌نام حدود ۶۰۰۰ نفر داوطلب کادر درمان که آماده حضور در پایگاه‌های امداد و نجات هستند، مشکلی در ایجاد و برپایی پایگاه امداد و نجات برای رفاه حال زائران اربعین نخواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر کردستان، یعقوب سلیمانی در امروز شنبه سیزدهم مرداد_ بازدید از مرز بین‌المللی باشماق مریوان، از ضرورت همکاری در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی و افزایش خدمات با تمام ظرفیت موجود در جمعیت هلال احمر در مرز باشماق مریوان تاکید کرد و گفت: با بررسی‌های لازم جهت ایجاد پایگاه‌های سیار امداد و نجات هرچه سریع‌تر اقدام شود تا هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

وی افزود: بررسی‌ها و نیازسنجی‌های لازم در کشور عراق و مسیر حرکتی در جهت جانمایی پایگاه‌های امداد و نجات امری ضروری است.

دبیرکل جمعیت هلال احمر ایران گفت: با وجود ثبت‌نام حدود ۶۰۰۰ نفر داوطلب کادر درمان که آماده حضور در پایگاه‌های امداد و نجات هستند، مشکلی در ایجاد و برپایی پایگاه امداد و نجات برای رفاه حال زائران اربعین نخواهیم داشت.

پیام جلالی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان نیز در این بازدید گزارشی از عملکرد دو سال گذشته در مرز باشماق و نحوه خدمات دهی به زائران حسینی ارائه داد و نحوه فعالیت مرز باشماق و مسیرهای مورد تردد و موکب‌های حاضر در این مرز و مسیر حرکتی زائران و خدمت رسانی هلال‌احمر در ایام اربعین را تشریح کرد.

وی افزود: تجهیز کردن پایگاه‌های امداد و نجات در مریوان و مرز باشماق از موارد مهمی است که در راستای ارائه بهتر خدمات ضروری است.

کد خبر 777714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.