خط اصیل انقلاب اسلامی بصیرت و مقاومت است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امروز غزه، فلسطین، حماس و گردان‌های نظامی با تقدیم ۴۰هزار نفر شهید صبر کردند و این صبر را از ایرانی گرفتند که اکنون کانون صبر و بصیرت در دنیا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی عصر امروز_ جمعه دوازدهم مرداد_ در مراسم سی و هشتمین یادواره ۲۸ شهید روستای اَویل کجور نوشهر، ضمن تسلیت ایام اسارت اهل بیت اباعبدالله (ع) و حادثه شهادت شهید اسماعیل هنیه، اظهار کرد: شهید هنیه عمری را در راستای مقاومت و در جای درست تاریخ ایستاد و ایستادگی کرد و حدود ۶۰ شهید خانوادگی دور و نزدیک داشت.

وی با بیان اینکه خودش هم در چنین کشوری به شهادت رسید و نماز بر پیکرش را شخص اول جهان اسلام اقامه کردند، افزود: به ظاهر این شهید نه ایرانی و نه شیعه بوده اما ببینید مردم چه امتیاز و نمره‌ای به او دادند و تشییع جنازه‌ای باشکوه برگزار کردند و فرقی بینشان نگذاشتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: چنانچه ملت ما از اینجا به سوریه، لبنان و… می‌روند و خونشان در جای جای آن کشورها ریخته شده، یعنی برای مبارزه با یک ظالم و جانی شیعه، سنی، ایرانی و غیرایرانی کنار هم هستند.

محمدی‌لائینی با اشاره به وجود ۲۸ شهید در روستای اویل، بیان کرد: خدای بزرگ از پیوند امام و امت خیلی خوشش می‌آید اینکه در وحدت، عشق و ارتباط با هم باشند، دشمنان ما از این پیوند هراسان هستند و ما باید آن را محکم کنیم.

وی شهدا مظهر صبر و بصیرت عنوان کرد و گفت: آن‌ها تشخیص دادند که امروز وظیفه مهم‌تری دارند، صبر داشتند و ناملایمات و تیربارهای زیادی را تحمل کردند، خدا می‌داند رزمندگان ما در والفجر هشت چند بار در آن هوای سرد تمرین غواصی کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: شما کاری نکردید که آیندگان شعار ما اهل کوفه (ایران) نیستیم را سر دهند، بصیرت و صبر از شما سرریز شده و به ملت‌های دیگر رسیده، غزه، فلسطین، حماس و گردان‌های نظامی الان حدود هشت ماه با تقدیم ۴۰ هزار نفر شهید (ما در هشت سال دفاع مقدس حدود ۱۴ هزار شهید دادیم)، صبر کردند این را از کجا گرفتند، ایران اسلامی کانون صبر و بصیرت شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ کشتی در سه دریای سرخ، هند و عمان و دومین ناو جنگی بزرگ آمریکا با ۷۰ فروند هواپیمای جنگی و پنج هزار پرسنل توسط مردم یمن مورد هدف قرار می‌گیرد، تصریح کرد: تمام سعی و تلاش دشمن از تحریم‌ها این است که شما را از حالت نشکستنی به حالت شکستنی دربیاورد، متأسفانه در داخل هم هستند جریاناتی که فکرشان این است که باید با آمریکا بسازیم و کنار بیائیم اما خط شهدا، رهبر و خط اصیل انقلاب این نیست که در مقابل ظالم تسلیم شویم بلکه باید بایستیم.

محمدی‌لائینی با تاکید بر اینکه صلح امام حسن (ع) به همان اندازه به اسلام خدمت کرد که انقلاب امام حسین (ع) خدمت کرد هر دو به نفع ما بودند، اظهار داشت: اما ما برای جنگ با ظالم و تسلیم نشدن جلوی آن این‌همه مجالس و محافل داریم اما برای صلح برنامه‌ای نداریم چون صلح یک استثنا و اصل مبارزه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: دشمن در کنار جنگ نظامی، جنگ فرهنگی دارد و می‌خواهد جوانان را به بی‌حجابی‌ها و بی‌بندوباری‌ها بکشاند، مراقب باشید در این جنگ‌ها شکست نخورید.

کد خبر 777439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.