خداحافظی نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با مردم

نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال‌ و بختیاری امروز در سخنان کوتاهی در حاشیه برپایی نماز جمعه شهرکرد، پس از ۱۳ سال با مردم این استان خداحافظی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری امروز _ جمعه دوازدهم مرداد_ در سخنان کوتاهی در حاشیه برپایی نماز جمعه شهرکرد، پس از ۱۳ سال با مردم این استان خداحافظی کرد


حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، با اشاره به شرایط نامناسب جسمی خود، اظهار کرد: حدود سیزده سال توفیق داشتم محضر شما عزیزان در این استان خادم باشم، تلاش داشتم که زینت این منصب باشم و آنچه را که در توان بود انجام دهم.

وی افزود: در طول خدمت و مسؤلیت هیچگاه برای راحتی و رفاه خودم اندیشه ای نداشتم، و از مسؤلیت‌ها شانه خالی نکردم، یعنی هیچگاه در پی کناره گیری ها و امثال این‌ها نبودم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری افزود: اکنون با توجه به شرایطی که پیش آمده احساس میکنم توان انجام وظایف را ندارم و ممکن است پس از مدتی به دعای خیر شما شرایط محیا شود اما روا نیست که استان در خلأ باشد و از این ضرورت محروم بماند. هرچند برای اندک مدتی هم باشد مصلحت نیست.

حجت الاسلام نکونام گفت: لذا ضمن عذرخواهی از همه شما عزیزان، فضا برای شرایط آینده استان باز خواهد شد و موافقت رهبر معظم انقلاب در این باره اخذ شده و این موضوع روال عادی خود را دنبال خواهد کرد.

وی تصریح کرد: همیشه از کوتاهی‌ها، ضعف‌ها و ناتوانایی‌ها به محضر حضرت حق پناه برده، و استغفار به جا آوردم امید است که مورد عفو حضرت حق باشیم، حلالم کنید و از دعای خیر خود مرا بهره‌مند کنید.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌بختیاری، تأکید کرد: حضور گرم و پرنشاط شما مانند همیشه رونق بخش این جایگاه خواهد بود، یک تقاضایی که از دستگاه های خدمت‌گزار استان دارم، ضمن تشکر از حضور هفتگی آنان در میز خدمت که این روند را ضمن استقبال مردم استان ادامه داده و راهگشا مشکلات مردم، باشند.

کد خبر 777421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.