آمادگی جایگاه‌های عرضه سوخت کردستان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از آمادگی جایگاه عرضه‌ فرآورده‌های نفتی این منطقه در راستای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی اظهار کرد: با توجه به اینکه مرز باشماق برای سومین سال متوالی میزبان زائران اربعین حسینی است نسبت به هماهنگی با دستگاه‌های متولی جهت ارائه خدمات جانبی و سوخت‌رسانی مطلوب به زاِِئران متردد در این مرز تدابیر لازم پیش بینی شده است.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن منطقه کردستان در مسیر استان‌های کرمانشاه و ایلام، این منطقه به عنوان منطقه معین آمادگی کافی و لازم را جهت ارائه خدمت رسانی به زائران اربعین در مجاری عرضه که در مسیرهای سقز، دیواندره، بیجار، زنجان، سنندج، کامیاران و کرمانشاه قرار گرفته‌اند، دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان خاطرنشان کرد: در این ایام بازرسان شرکت با بازدیدهای منظم و غیرمترقبه نسبت به در مدار بودن این جایگاه‌ها اقدام و کارت‌های اضطراری را نیز جهت سوخت‌گیری مطمئن و بدون مشکل اتوبوس‌های زائران در اختیار جایگاه داران قرار می‌دهند.

کد خبر 777403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.