مطالبه ملت ایران خون‌خواهی شهید اسماعیل هنیه است

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: برای ملت ایران سخت است که مهمان ما را ترور کنند، مطالبه این ملت خون‌خواهی و انتقام شهید اسماعیل هنیه است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی، امروز _جمعه دوازدهم مرداد_ در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد، اظهار کرد: ۱۴ مرداد سال ۱۲۸۵ سالروز صدور مشروطیت است که اولین گام برای توسعه سیاسی ایران برداشته شد و از آن زمان حدود ۱۱۸ سال کشور دارای مجلس است که با فراز و نشیب همراه بوده و گاهی آزادی عمل و گاهی فقط ظاهراً وجود داشته است.

وی با اشاره به نقض حقوق بشر توسط آمریکا افزود: ادبیات ایالات متحده به جز بمباران و کشتن افراد بی‌گناه چیز دیگری نیست، نمونه آن فاجعه هیروشیما و ناکازاکی و هدف قرار دادن هواپیما ایران بر فراز خلیج فارس است.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی که ادعای ابر قدرتی دارند، اقدامات فاجعه باری را در دنیا انجام می‌دهند که دل هر آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

فاطمی با اشاره به ترور اسماعیل هنیه در تهران، اضافه کرد: برای ملت ایران سخت است که مهمان ما را ترور کنند، مطالبه این ملت خون‌خواهی و انتقام این شهید است.

وی تاکید کرد: آمریکا و کشورهای مدعی حقوق بشر با دخالت در امور کشورهای دیگر احساس قدرت می‌کنند و می‌خواهند پیروزی‌ها، افتخارات و سربلندی‌های ما را ضعیف کنند.

امام جمعه موقت شهرکرد، خاطرنشان کرد: آمریکا توطئه‌های مختلف علیه ملت ایران مانند جنگ تحمیلی و کودتاهایی را طراحی کرد که نقش بر آب شدند، اما توطئه برای ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید اسماعیل هنیه ماهیت جنایتکار استکبار جهانی را به همه جهانیان نشان داد.

کد خبر 777401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.