سازمان ساماندهی مشاغل شهری اصفهان رتبه دوم توسعه انرژی تجدیدپذیر را کسب کرد

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: این سازمان در موضوع شهر خورشیدی و توسعه انرژی تجدیدپذیر، رتبه دوم را بین سازمان‌های شهرداری اصفهان به خود اختصاص داد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروزه مدیریت و صرفه‌جویی در مصرف انرژی به خصوص برق به یکی از دغدغه‌های اساسی در دنیا تبدیل شده است، از این‌رو با بهینه سازی مصرف برق می‌توان گام مثبتی برای کاهش آلودگی محیط زیست، جلوگیری از گرم‌شدن بی‌رویه زمین و پایین آوردن هزینه‌های مصرف انرژی برداشت.

وی افزود: در این راستا سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان اقداماتی را برای بهینه‌سازی مصرف برق و استفاده از انرژی خورشیدی انجام داد که موجب شد در موضوع شهر خورشیدی و توسعه انرژی تجدیدپذیر، رتبه دوم را بین سازمان‌های شهرداری اصفهان به خود اختصاص دهد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با اشاره به بخشی از اقدامات انجام شده تصریح کرد: فاز نخست پروژه احداث نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۲۶۰ کیلووات در سال ۱۴۰۰ روی سقف تالار ۲۵ میدان مرکزی میوه و تره‌بار اجرا شد و دی ۱۴۰۱ راه‌اندازی و به شبکه برق متصل شده است.

ماه‌آورپور گفت: تکمیل عملیات اجرایی دومین نیروگاه خورشیدی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان روی بام تالار ۲۴ این میدان با ظرفیت ۲۰۰ کیلو وات از دیگر اقدامات انجام شده به‌شمار می‌رود که با تکمیل این پروژه، ظرفیت تولید برق نیروگاه خورشیدی این میدان به ۴۶۰ کیلووات می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی این سازمان برای افزایش نیروگاه‌های خورشیدی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار است.

کد خبر 777338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.