شرایط آب و هوایی معتدل، عاملی مناسب برای تردد زائران اربعین از مرز تمرچین

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: شرایط آب و هوایی معتدل و زیرساخت‌های ایجاد شده در مرز تمرچین، سبب شده تا به گذرگاهی مناسب برای اعزام زائران به پیاده‌روی اربعین ۱۴۰۳ تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس استان، سردار محمد شرفی در خصوص آمادگی مرز تمرچین برای تردد زائران اظهار کرد: هیچ مشکلی برای تأمین امنیت زائران اربعین نداریم و تلاش می‌کنیم در پایانه مرزی تمرچین، خدمات ارائه شده به آن‌ها گسترده‌تر و باکیفیت‌تر از سال‌های گذشته باشد.

وی افزود: با توجه به پیش رو بودن اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، توفیق شد در مرز تمرچین حضور پیدا کنیم و وضعیت این پایانه مرزی را به صورت میدانی مورد بازدید و بررسی قرار دهیم.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: شرایط آب و هوایی معتدل و زیرساخت‌های ایجاد شده در مرز تمرچین، سبب شده تا به گذرگاهی مناسب برای اعزام زائران تبدیل شود.

شرفی تصریح کرد: برنامه‌ریزی و اقدامات خوبی با اجرای دستورالعمل اربعین با هماهنگی‌های انتظامی استان آذربایجان‌غربی با تمامی واحدهای درون و برون سازمانی صورت گرفته شده که کاملاً مشهود است.

وی ادامه داد: به امید خدا این زحمات و تلاش‌های همکارانم در انتظامی را سالار شهیدان در دفتر عزادارانش ثبت کرده و همگی مورد تفضل ایشان قرار بگیریم.

کد خبر 777309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.