«قائم‌پناه» معاون اجرایی پزشکیان کیست؟ +جزئیات

رئیس‌ جمهور امروز در حکمی محمد جعفر قائم پناه را به عنوان معاون امور اجرایی خود منصوب کرد، کسی که پیش‌تر به عنوان معاون او در وزارت بهداشت فعالیت کرده بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدجعفر قائم‌پناه، از سوی مسعود پزشکیان به عنوان معاون امور اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب شد.

در حکم مسعود پزشکیان خطاب به محمدجعفر قائم‌پناه آمده است: «به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی و تجارب ارزشمند مدیریتی سوابق دانشگاهی و اجرایی به موجب این حکم جناب عالی را به سمت «معاون امور اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری» منصوب می‌نمایم.»

اما محمد جعفر قائم پناه کیست؟

محمدجعفر قائم‌پناه چشم‌پزشک کرمانشاهی که سال‌هاست در تهران اقامت دارد. او یکی از اعضای شورای راهبری دفتر پزشکیان برای انتخاب اعضای کارگروه‌های پنجگانه (سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، زیربنایی و اجرایی) و انتخاب گزینه‌های تصدی وزارتخانه‌های دولت پزشکیان بود.

قائم‌پناه از دوستان قدیمی پزشکیان است که در دوران وزارت وی، به عنوان معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت خدمت کرده است.

علاوه بر این، ریاست اولین دوره شورای شهر کرمانشاه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، عضویت در انجمن اسلامی و مسئول اعزام دانشجویی به جبهه‌های جنگ تحمیلی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز از جمله سوابق قائم پناه است.

کد خبر 777283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    5 4
    خدا به خیر کنه با این انتخاب
  • محمد IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    3 4
    سلام /این یک کار غلط به تمام معناست .یک فرد فوق تخصص را برای یک کار اجرایی بگماری.مگر چند تا از این متخصص ها داریم . آقای پزشکیان فرد اجرایی پیدا می شد اما فوق تخصص خیر .این هم از اشتباهات روزهای اول .
    • خواهان عدالت IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      2 2
      این بنده خدا هرکی رو انتخاب میکنه یه ایرادی بهش میگیرن طرف باید آدم وظیفه شناس ومتعهدی باشه براشون آرزوی موفقیت میکنیم
    • رها IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      2 1
      تو الان به جای مملکت نگران چشم پزشکی ؟؟ خیلی باحالی
  • رضا IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    3 2
    وقتی یک متخصص قلب میشه رییس جمهور دیگه هرچی رفیق دکتر داره باید پست بگیرند