لغزندگی جاده‌های مازندران/ رانندگان احتیاط کنند

رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده‌های مواصلاتی استان به دلیل بارش‌های بارندگی لغزنده است و رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، جهان‌تاب عصر امروز _پنجشنبه یازدهم مرداد_ در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت راه‌های این استان اظهار کرد: هم‌اکنون تردد در محورهای کندوان و هراز پر حجم و ترافیک سنگین گزارش می‌شود.

وی با بیان اینکه محور کندوان در محدود زنگوله و سیاه بیشه از تهران به چالوس شاهد حجم بالای تردد هستیم، افزود: در اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز این محور یک‌طرفه شده است.

رئیس پلیس راه مازندران عنوان کرد: هم‌اکنون تردد در محور هراز پرحجم را از محدوده سپاه سد به سمت تهران، شنگلده، اسک، لاسم و گزنک مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه این حجم تردد هر دو طرف به همراه توقف حرکت گزارش می‌شود، گفت: تردد در محور سوادکوه نیز عادی و روان و در محور کیاسر بدون هیچ مشکلی اعلام می‌شود.

جهان‌تاب از لغزندگی جاده‌ها به دلیل بارندگی‌های مناطق کوهستانی خبر داد و مطرح کرد: لازم است رانندگان در کنار رعایت نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین مسافران از توقف در حاشیه‌های رودخانه‌ها خودداری کنند و با صبر و حوصله با نیروهای راهور همراه باشند.

کد خبر 777270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.