تصفیه‌خانه‌های فاضلاب با دانش روز احداث شوند

مدیر دفتر نظارت بر بهره‌برداری فاضلاب شرکت مهندسی آبفا کشور گفت: دانش بخش فاضلاب در دنیا به طور مداوم به روز می‌شود و شرکت‌های آب و فاضلاب نیز باید در بحث احداث و ارتقای تصفیه خانه‌های فاضلاب با این روند هماهنگ شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی آبفا، مرتضی احتشامی امروز _پنجشنبه یازدهم مرداد_ در دیدار با محمد فرهاد مدیرعامل و پیمان گرجی‌پور معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا کردستان اظهار کرد: نیروهای توانمند و با دانشی در بخش فاضلاب شرکت آبفا کردستان وجود دارد و از ظرفیت آن‌ها به خوبی استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در تأسیسات فاضلاب استان کردستان بر ضرورت تداوم ارتقای فعالیت تصفیه خانه‌ها و تأسیسات فاضلاب آبفا کردستان در جنبه‌های مختلف تأکید کرد.

مدیر دفتر نظارت بر بهره‌برداری فاضلاب شرکت مهندسی آبفا کشور گفت: دانش بخش فاضلاب در دنیا به طور مداوم به‌روز می‌شود و شرکت‌های آب و فاضلاب نیز باید در بحث احداث و ارتقای تصفیه خانه‌های فاضلاب با این روند هماهنگ شوند.

محمد فرهاد، مدیرعامل شرکت آبفا کردستان نیز در این جلسه با بیان اینکه بخش فاضلاب به‌طور مستقیم با بحث بازچرخانی آب و سلامت شهروندان در ارتباط است، گفت: امیدواریم در دولت جدید نیز اهتمام به ارتقای بخش فاضلاب بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه به دنبال ارتقای جایگاه شرکت آبفا کردستان در حوزه فاضلاب هستیم، ادامه داد: در این راستا شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز ما را یاری داده و امید است این روند استمرار داشته باشد.

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری فاضلاب شرکت مهندسی آبفا کشور و هیئت همراه وی به همراه گرجی پور معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفا کردستان ضمن بازدید از تأسیسات و تصفیه خانه‌های فاضلاب در شهرستان‌های مختلف استان، نکات لازم برای ارتقای فعالیت این مجموعه‌ها را ارائه دادند.

کد خبر 777223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.