غیرت ایرانی ترور مهمان عزیز را برنمی‌تابد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس با بیان اینکه اسماعیل هنیه مهمان ما بود و غیرت ایرانی ترور این مهمان عزیز را بر نمی‌تابد، گفت: جمهوری اسلامی ایران در حال طرح‌ریزی عملیات مجازات متجاوز است.

ابوالفضل ظهره‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره خون‌خواهی شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس توسط جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در ترور هنیه با عبور از خط قرمز جمهوری اسلامی ایران و نیز عبور از نرم‌ها و قوانین بین‌المللی، عزت و غیرت ایرانی را زیر پا گذاشت.

وی افزود: اسماعیل هنیه مهمان ما بود و غیرت ایرانی ترور این مهمان عزیز را بر نمی‌تابد، چراکه این اقدام تروریستی با هدف ایجاد انفعال و بازدارندگی علیه جمهوری اسلامی ایران رخ داد و طبق کنوانسیون‌های بین‌المللی ایران می‌تواند برای دفاع مشروع از غیرت، عزت و مسئولیت خود در قبال مهمان خود برای تنبیه متجاوز «وعده صادق ۲» را اجرا و عملیاتی کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در حال طرح‌ریزی عملیات مجازات متجاوز است و به‌یقین این عملیات از جهت سطح، عمق و کیفیت با عملیات «وعده صادق ۱» بسیار متفاوت خواهد بود و بنابراین باید صبر کرد تا طی روزهای آینده تصمیم‌گیران امنیت ملی و مجریان آن طراحی عملیات را تکمیل کرده و به اجرا بگذارند که امید است این عملیات منشأ خیرات و برکات برای امت اسلامی و به‌ویژه ملت فلسطین باشد.

وی با تاکید بر تفاوت معنادار «وعده صادق ۱» با عملیات «وعده صادق ۲» ادامه داد: بعید به نظر می‌رسد که همچون گذشته تصمیم‌گیران امنیت ملی قبل از آغاز عملیات رایزنی صورت دهند و حد و اندازه‌ای را برای عملیات علیه دشمن مشخص کنند؛ به هر روی باید صبر کرد تا طی روزهای آینده در بهترین زمان و موقعیت مناسب این مجازات مورد اجرا قرار گیرد.

ظهره‌وند خاطر نشان کرد: عملیات «وعده صادق ۱» در سطح پایینی انجام شد و به‌یقین این بار بر اساس اصل غافلگیری و هوشیار نبودن دشمن از نظر مقیاس عملیات و هوایی، زمینی یا حتی دریایی بودن آن و میزان فعالیت هر یک از جبهه‌های مقاومت، عملیات انجام خواهد شد.

کد خبر 777189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.