پیش‌بینی ۳۵ هزار برنامه در کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد

مسئول کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد از پیش‌بینی ۳۵ هزار برنامه در راستای کنگره شهدای استان خبر داد و گفت: برخی از این برنامه‌ها اجرا و برخی نیز در روزهای آینده تا زمان برگزاری کنگره اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، وحید مثنوی، امروز پنجشنبه یازدهم مرداد_ در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت میهمان عزیز شهید اسماعیل هنیه اظهار کرد: این حادثه ضایعه دردناکی برای جریان مقاومت بود.

وی با گرامیداشت هفته مقاومت به تشریح برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان پرداخت و افزود: بیش از ۳۵ هزار برنامه برای کنگره پیش‌بینی شد که برخی از این برنامه‌ها در قالب‌های مختلف برگزار شده و برخی دیگر در روزهای آینده برگزار می‌شود.

مسئول کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمتر از ۴۰ روز دیگر تا پایان برنامه‌های اصلی مانده است و کنگره نهایی استان هفدهم و هجدهم شهریور سال‌جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تا زمان برگزاری کنگره نهایی چندین برنامه تهیه و تدارک دیده شده‌است، تصریح کرد: یکی از این برنامه‌ها نمایش فضل شیدایی و نمایشگاه فرهنگی است که دو کمیته رزمایش به فرماندهی تیپ ۴۸ فتح و کمیته نمایشگاه مسئول برگزاری هستند که تا زمان برگزاری اجلاسیه نهایی نمایشگاه فرهنگی در سطح استان دایر خواهد بود.

مثنوی خاطرنشان کرد: در ابتدای سال‌جاری استارت برگزاری برنامه‌ها و اجلاسیه‌ها زده شد و در سه رویکرد و قالب برنامه‌های کنگره ملی شهدا را برگزار کردیم.

وی افزود: یکی از این رویکردها، همایشی و تجمعی بود که در قالب یادواره و آبروی محله‌ای برگزار شد و می‌توان به ۲۰ اجلاسیه فاخر و ۲۰ یادواره ویژه اشاره کرد که نقش گردان‌های تیپ ۴۸ فتح در این رویکرد قابل تقدیر است.

مسئول کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۴۵۰۰ یادواره در محلات، مدارس، مساجد در سطح استان برگزار شد.

وی تصریح کرد رویکرد دوم در دسته‌بندی برنامه‌های میدانی با محوریت تبیین نقش فرهنگ و هنر بود که نمایش فصل شیدایی که بزرگترین نمایش میدانی کشور است، آماده به کار است.

مثنوی خاطرنشان کرد: ۳۰۰ نفر تعداد بازیگران فصل شیدایی است که در اجرای این نمایش بهترین‌های هنری و نمایشی کشور را دعوت کردیم تا بتوانیم حق مطلب را ادا کنیم.

وی افزود: رسانه‌ها در خصوص دعوت از مردم پای کار باشند تا مردم از مضامین این کار نمایشی برخوردار شوند.

مسئول کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد گفت: رویکرد سوم پویش‌های در قالب فضای مجازی بود که در مناسبت‌های مختلف فضای مجازی استان درگیر این برنامه‌ها شد.

کد خبر 777155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.