هفته پر گل با چاشنی اتفاقات عجیب

هفته دهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی شب گذشته با برگزاری چهار دیدار پایانی با غلبه تیم‌های چادرملو اردکان، فولاد هرمزگان، وحدت مهریز یزد، دکتر تأمین اصفهان و پارس جنوبی بوشهر به رقبای خود پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته دهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی شب گذشته _چهارشنبه دهم مرداد_ با برگزاری چهار دیدار باقی‌مانده این هفته به پایان رسید که تیم‌های چادرملو اردکان، فولاد هرمزگان، وحدت مهریز یزد، دکتر تأمین اصفهان و پارس جنوبی بوشهر مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند.

چادرملو اردکان - مقاومت گلساپوش یزد

در یکی از دیدارهای هفته دهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی ایران چادرملو اردکان میزبان مقاومت گلساپوش یزد در ورزشگاه آزادی اردکان بود؛ تیم چادرملوی اردکان موفق شد در یک دیدار حساس و نزدیک با نتیجه سه بر دو تیم مقاومت گلساپوش صدرنشین را مغلوب خود کند تا نتیجه‌ای برعکس نتیجه دیدار رفت رقم بزند.

شهرداری بندرعباس - فولاد هرمزگان

در دیگر دیدار این هفته فولاد هرمزگان میهمان شهرداری بندرعباس در ورزشگاه غدیر بندرعباس بود؛ فولاد هرمزگان با راه‌اندازی جشنواره گل در ورزشگاه غدیر موفق شد بر تیم میزبان غلبه کند و در یک دیدار پر گل مقابل تیم شهرداری بندرعباس به پیروزی برسد.

آداک نوشهر - وحدت مهریز یزد

در یکی دیگر از دیدارهای هفته دهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی ایران آداک نوشهر در ورزشگاه شهید حسینی نوشهر میزبان وحدت مهریز یزد بود؛ پرگل‌ترین دیدار این هفته با پیروزی وحدت مهریز در یک جدال حساس و تماشایی به پایان رسید تا باخت هفته گذشته مقابل آداکی‌ها را جبران کند.

پاس جوان گناوه - دکتر تأمین اصفهان

در دیگر دیدار هفته دهم دکتر تأمین اصفهان میهمان پاس جوان گناوه در ورزشگاه شهدای خلیج‌فارس گناوه بود؛ در یک جدال نزدیک و پر گل دیگر تیم دکتر تأمین موفق شد برای نخستین‌بار در این فصل مقابل پاس جوان گناوه به پیروزی برسد و نتیجه دیدار رفت را جبران کند.

شاهین خزر رودسر - پارس جنوبی بوشهر

در یکی دیگر از دیدارهای این هفته شاهین خزر رودسر میزبان پارس جنوبی بوشهر در ورزشگاه شهرداری رودسر بود؛ دیدار پر گل میان این دو تیم با پیروزی پر گل پارس جنوبی بوشهر به پایان رسید تا جنوبی‌ها با ۲۲ امتیاز در جایگاه سوم جدول جای گیرند.

نتیجه دیدارهای هفته دهم لیگ‌برتر فوتبال‌ساحلی ایران

دوشنبه هشت مرداد

  • چادرملو اردکان ۳ - مقاومت گلساپوش یزد ۲

چهارشنبه ۱۰ مرداد

  • شهرداری بندرعباس ۰ - فولاد هرمزگان ۵
  • آداک نوشهر ۵ - وحدت مهریز یزد ۶
  • پاس جوان گناوه ۳ - دکتر تأمین اصفهان ۴
  • شاهین خزر رودسر ۳ - پارس جنوبی بوشهر ۵
کد خبر 777115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.