پاسخی سخت و غیرقابل جبران به اسرائیل خواهیم داد

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: رژیم صهیونیستی می‌داند که تفکر مقاومت در منطقه نشئت گرفته از اندیشه انقلاب اسلامی است، بنابراین تلاش می‌کند به جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان حامی اصلی جریان مقاومت در منطقه ضربه بزند، اما به‌یقین ایران اسلامی پاسخی سخت به این اقدام رژیم صهیونیستی خواهد داد.

سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که برای حضور در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور ایران به تهران آمده بود، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در حوزه‌های مختلف نظامی و اطلاعاتی به بن بست رسیده و دچار شکست شده است؛ این رژیم به‌دلیل اختلافات شدید داخلی از درون، همچنین با ضربه خوردن از جانب کشتی‌ها و بنادر، کاهش تجارت در حوزه اقتصادی و نیز کاهش جذب توریست و حتی مهاجرت معکوس دچار مشکلات اساسی شده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی به نظر مقامات این رژیم و آمریکا به‌نوعی مرگ را در جلوی چشمان خود می‌بیند؛ از این رو به سیم آخر زده است و تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند خود را نجات دهد.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین ابراز کرد: در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور میهمانان زیادی از سراسر جهان به تهران آمدند، اما در این میان رئیس دفتر سیاسی حماس مورد ترور واقع شد که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی در این زمینه پیگیری‌های زیادی انجام داده است و البته گرا دادن عناصر نفوذی نیز محتمل است.

باید دقت عمل نیروهای امنیتی و نظامی افزایش پیدا کند

وی تصریح کرد: سیستم‌های امنیتی همواره وظیفه خود را انجام می‌دهند، اما مشاهده کردیم که در ایالات متحده آمریکا با آن سیستم امنیتی گسترده، ترامپ مورد ترور قرار گرفت که به نظر خود آمریکایی‌ها، نشان‌دهنده ضعف سیستم امنیتی آن‌ها در جهان است.

حسینی با تاکید بر لزوم دقت عمل نیروهای امنیتی یادآور شد: رژیم صهیونیستی می‌داند که تفکر مقاومت در منطقه نشئت گرفته از اندیشه انقلاب اسلامی در ایران است؛ بر همین اساس این رژیم غاصب تمام تمرکز خود را بر این موضوع گذاشته تا به جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان حامی اصلی جریان مقاومت در منطقه ضربه بزند؛ بنابراین باید توجه داشت که در حال حاضر رژیم صهیونیستی همچون یک مار زخمی است و لازم است دقت عمل‌ها بیشتر شود.

جمهوری‌خواهان آمریکا به‌دنبال افزایش تنش در منطقه هستند

وی درباره نقش آمریکا در این ترور خاطرنشان کرد: به‌یقین دموکرات‌های آمریکا و دولت بایدن به‌دنبال ایجاد تنش نیستند، اما جمهوری‌خواهان به‌عنوان حامیان اصلی اسرائیل خواهان تنش در منطقه بوده و هستند، به همین دلیل می‌توان گفت که نتانیاهو در سفر به آمریکا بیشتر توانسته نظر جمهوری‌خواهان را جلب و با آن‌ها هماهنگ کند، بنابراین اثبات اینکه آمریکا متهم اصلی این ماجرا است هنوز کمی سخت است.

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در پایان پیرامون اقدام تلافی‌جویانه ایران اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در زمان و موقعیت مناسب پاسخی سخت به این اقدام رژیم صهیونیستی خواهد داد و ضربه‌ای غیرقابل جبران بر پیکره این رژیم کودک‌کش وارد خواهیم کرد.

کد خبر 776989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.