ملت ایران و رزمندگان جبهه مقاومت از خون شهید هنیه نمی‌گذرند

جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: رژیم صهیونیتی و متحدانش باید بدانند که ملت ایران و رزمندگان جبهه مقاومت از خون شهید هنیه نمی‌گذرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، سردار محمدرضا عسگری عصر امروز _چهارشنبه دهم مرداد_ در آئین بزرگداشت مجاهد شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که در پیاده‌راه امیرکبیر اراک برگزار شد اظهار کرد: بی‌تردید این جنایت رژیم صهیونیستی با پاسخ سخت و دردناک جبهه مقتدر و عظیم مقاومت مواجه خواهد شد.

وی افزود: مردم حماس هم مصمم هستند که به برکت خون این شهید، پیروزی را از آن خود کنند.

جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: مجاهدت‌های سترگ و صادقانه شهید هنیه برای همیشه ماندگار و برای مجاهدان امت اسلامی در جبهه مقاومت و میدان‌های مبارزه با رژیم صهیونیستی و حامیان خبیث آن به ویژه آمریکای جنایتکار الهام بخش است.

عسگری اضافه کرد: خون پاک این شهید والامقام و دیگر شهدای جبهه مقاومت موجب سرعت نابودی اسرائیل و آزادی فلسطین و قدس شریف خواهد شد.

وی ادامه داد: اسرائیل جنایتکار باید بداند شهادت شهید اسماعیل هنیه نه تنها جبهه مقاومت را تضعیف نخواهد کرد، بلکه موجب وحدت و قدرت هر چه بیشتر رزمندگان اسلام برای تحقق آرمان والای خود می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه دشمن نمی‌داند که فرماندهان و جوانان غیور ما در جبهه مقاومت برای دست‌یابی به مدال افتخار شهادت برسند تلاش می‌کنند گفت: شهید هنیه بارها در معرض ترور قرار گرفت تا به آرزوی خود رسید، رژیم منحوس و جنایتکار اسرائیل در طول حدود ۱۰ جنایت در غزه هیچ دستاوردی نداشته و در میدان نتوانسته‌اند با مردان شجاعی مانند شهید هنیه روبرو شوند.

عسگری خاطر نشان کرد: این جنایت نشان داد باند تبهکار، قاتل و تروریست صهیونیستی بدون توجه به قواعد و مقررات بین‌المللی برای سرپوش گذاردن بر شکست‌های خفت بار ۹ ماه جنگ در غزه که منجر به قتل عام ده‌ها هزار زن، مرد و کودک فلسطینی شده است از ارتکاب هیچ اقدام جنایتکارانه‌ای دریغ نمی‌کند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند: شهید هنیه میهمان جمهوری اسلامی بود و بدون شک ملت ایران از خون میهمان خود نمی‌گذرد و پاسخ دندان‌شکنی به اسرائیل خواهد داد.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: مردم در میدان‌های مختلف به ویژه در عزاداری امام حسین (ع) و حفظ و پایبندی به اعتقادات و عقاید دینی و حضور در اربعین حماسه‌ای خلق می‌کنند که انتقام بزرگی از دنیای غرب خواهد بود.

عسگری افزود: دشمنان همه تلاش خود انجام می‌دهند تا اعتقادات و اعتبار مردم را از آن‌ها سلب کنند، تلاش آنها در میدان سخت نتیجه ندارد و آن‌ها در فضای مجازی و حقیقی و با ترور شخصیت‌ها آن را دنبال می‌کنند.

کد خبر 776985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.