گزارشی از یکصدو چهل و چهارمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر اراک

یکصد و چهل و چهارمین جلسه صحن علنی شورای شهر اراک به ریاست داود قربانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، در یکصد و چهل و چهارمین جلسه صحن علنی شورای شهر اراک عصر امروز _چهارشنبه دهم مرداد_ برگزار شد.

در این جلسه بررسی پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص موافقت با عقد قرارداد یک ساله مجموعه‌ای در شهرهای شمالی کشور برای استفاده کارکنان شهرداری اراک از محل اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی از کمک هزینه ایاب و ذهاب کسر و به ردیف کمک هزینه ورزشی تفریحی رفاهی با ارائه آئین نامه از سوی شهرداری به شورا به منظور استفاده کلیه کارکنان شهرداری با ۱۱ رأی موافق تصویب شد.

همچنین پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص موافقت با مساعدت به هیئت فرهنگی مذهبی کاروان غم به مبلغ ۱۵ میلیون تومان از محل ماده ۱۵ کمک به بخش خصوصی بررسی و با ۱۱ رأی موافق تصویب شد.

بررسی پیشنهاد کمیسیون فرهنگی اجتماعی در خصوص اخذ مجوز مساعدت از محل ماده ۱۵ به هیئت محب العباس به مبلغ ۱۰ میلیون تومان با ۱۱ رأی موافق تصویب شد.

بررسی پیشنهاد کمیسیون املاک و سرمایه گذاری در خصوص موافقت با درخواست اخذ مجوز خرید و تملک قسمتی از پلاک ثبتی یک ملک در مجاورت رودخانه به مساحت ۲۶۰ متر مربع به صورت تهاتر با قیمت کارشناسی با ۱۱ رأی موافق به تصویب رسید.

بررسی پیشنهاد کمیسیون اقتصادی املاک و سرمایه‌گذاری در خصوص اخذ مجوز برای خرید و تملک یک ملک با کاربری فضای سبز در خیابان عضد در چهار قطعه آن به صورت واگذاری معوض و یا پرداخت نقدی و یا از محل اراضی ابنیه و املاک شهرداری با قیمت کارشناسی و رعایت کلیه قوانین و مقررات حاکم بر موضوع با ۱۰ رأی موافق تصویب شد.

کد خبر 776971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.