٣٠ طرح عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اجرا می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از اجرای بیش از ۳۰ طرح عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل آماده‌سازی، جدول‌بندی، زیرسازی، آسفالت و روشنایی معابر، اجرای خطوط و شبکه‌های آب رسانی و برق رسانی، تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب، توسعه فضای سبز، آبیاری قطره‌ای و دهها پروژه عمرانی دیگر است که برای اجرای آن بیش از ۳,۰۰۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه‌های اجرا شده در سال گذشته، افزود: در سال ۱۴۰۲ نیز پروژه‌های عمرانی مختلفی در سطح شهرک‌های صنعتی استان اجرایی شد که تحقق این حجم از پروژه‌ها، جهشی مهم در تأمین زیرساخت‌های سرمایه گذاران بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اظهار داشت: تأمین زیرساخت‌ها، نقش بسزایی در بسترسازی حضور سرمایه‌گذاران در استان دارد که شهرک‌های صنعتی بهترین مکان ممکن برای نمود جهش تولید و اشتغال است.

علایی با اشاره به فعالیت ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی در استان، بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یک سازمان توسعه‌ای، نقش بسیار مهمی در جذب سرمایه‌گذاران دارد که از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز آنان استفاده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: امروز شاهد پیشرفت‌ها و دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف هستیم که حوزه صنعت استان نیز نسبت به سالیان گذشته از رشد چشمگیری برخوردار بوده و همه این پیشرفت‌ها در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر 776933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.