ترور شهید هنیه نشانه ناامیدی صهیونیست‌ها از تضعیف جبهه مقاومت است

نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: ترور شهید هنیه آن‌هم چند ساعت بعد از مراسم تحلیف رئیس‌جمهور نشانه ناامیدی رژیم صهیونیستی از تضعیف جبهه مقاومت است.

روح‌الله عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین با بیان اینکه ترور شخصیت‌هایی مانند شهیدهنیه در نهایت طومار ظلم صهیونیست‌ها را خواهد پیچید، اظهار کرد: ترور شهید هنیه آن‌هم چند ساعت بعد از مراسم تحلیف رئیس‌جمهور نشانه ناامیدی رژیم صهیونیستی از تضعیف جبهه مقاومت است.

وی اضافه کرد: در واقع رژیم اشغالگر قدس تصور می‌کرد که با شهادت رئیس‌جمهور ما یعنی شهید آیت‌الله رئیسی خط حمایت از محور مقاومت اسلامی در جمهوری اسلامی ایران کنار گذاشته می‌شود و مقاومت اسلامی فلسطین به مرور تضعیف می‌شود که مواضع رئیس‌جمهور جدید ما نشان داد که این خواب اسرائیل هیچ‌وقت تعبیر نمی‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به سابقه تاریخی صهیونیست‌ها در حوزه ترور و تروریسم تصریح کرد: صهیونیست‌ها وقتی در موازنه قدرت منطقه‌ای کم می‌آورد و خود را در معرض زوال و نابودی می‌بینند، دست به ترورهای گسترده می‌زنند.

عباسپور افزود: شهیداسماعیل هنیه مسئول سیاسی دفتر حماس یا جنبش مقاومت اسلامی فلسطین بود و رژیم غاصب صهیونیستی با ترور این مقام سیاسی نشان داد که به هیچ‌کدام از قوانین بین‌المللی برای جلوگیری از آسیب رساندن به نیروهای غیرنظامی پایبند نیست.

وی با ذکر اینکه هر روز شاهد شکل‌گیری بدعت جدید تروریستی از صهیونیست‌ها و مدافعان آمریکایی آنها هستیم، ادامه داد: بدون شک محور مقاومت اسلامی با هدایت جمهوری اسلامی ایران چنین جنایت‌های سخیف و بزدلانه‌ای را بدون پاسخ نخواهد گذاشت.

نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس یادآور شد: صهیونیست‌ها به خیال خودشان قصد دارند با این ترورها از ایران اسلامی و جبهه مقاومت زهر چشم بگیرند، اما در نهایت با پاسخ‌های سخت محور مقاومت روبه‌رو شده و به زوال و نابودی که رهبری انقلاب برای آنها پیش‌بینی کرده، نزدیک‌تر می‌شوند.

کد خبر 776861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.