درس عبرتی به مستکبران خواهیم داد

نماینده مجلس شورای اسلامی در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه گفت: شخصیت‌های جهادی و تلاشگر هستند که صهیونیست‌ها و مستکبران را به خطر می‌اندازند و آنها احساس ناامنی می‌کنند

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران اظهار کرد: این ترورها پیام‌های مختلفی دارد؛ یکی از پیام‌ها این است که فقط شخصیت‌های جهادی و تلاشگر هستند که صهیونیست‌ها و مستکبران را به خطر می‌اندازند و آنها احساس ناامنی می‌کنند وگرنه انسان‌های اتوکشیده‌ای که هیچ‌گونه ضرری برای عالم استکبار ندارند هیچگاه در تیررس دشمن قرار نمی‌گیرند و دشمن آنها را لایق هدر کردن یک فشنگ هم نمی‌داند و افرادی اینچنین بیشتر از ضرر برای استکبار سودمند هستند.

وی افزود: اینکه رژیم صهیونیستی در پایتخت ایران دست به چنین جنایتی می‌زند نشان از سناریویی طراحی شده برای حذف چهره‌های شاخص جبهه مقاومت است چرا که که فکر می‌کنند با ترور این افراد جریان مقاومت خاموش می‌شود اما تجربه نشان داده در طول تاریخ و به ویژه ۴۵ سال دوران پس از انقلاب هرگاه دشمن چهره‌های شاخص را حذف کرده است، از تنه این شجره تنومند جوانه‌هایی زده شد که همانند شجره گذشته خود مسیر را ادامه می‌دهند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان ابراز کرد: یقیناً جمهوری اسلامی ایران باید در خصوص این جنایت اقدام جدی داشته باشد و درس عبرتی به عالم استکبار بدهد.

حجت الاسلام نقدعلی تاکید کرد: یقیناً این خون‌ها موجب بیداری ما می‌شود؛ یکی از درس‌هایی که شهادت اسماعیل هنیه می‌دهد این است که دشمن از دشمنی دست بر نداشته است.

وی با اشاره به شروع کار دولت چهاردهم و نطق رسای رئیس جمهور در خصوص رژیم صهیونیستی اضافه کرد: نطق دکتر پزشکیان ناشی از شناخت دشمن صهیونیستی و ایران بود اما شاید کسانی در اطراف ایشان بودند باور به این معنا نداشتند که این ترور می‌تواند برای آنها بسیار درس‌آموز باشد تا بدانند دشمن دست از دشمنی برنداشته و نباید فریب خنده‌های فریبکارانه دشمن در مذاکرات را خورد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان این ترور را برای تصدی گران وزارت امور خارجه درس آموز دانست و افزود: کارگزاران ما باید بدانند که استکبار دشمن ایران و اسلام و مسلمین است و لذا باید با تدبیر و صلابت در مقابل دشمن ایستاد و فریب دشمن را نخورد.

وی خاطرنشان کرد: استکبار مشتی آهنین دارد که برخی اوقات برای فریب مسئولین ما دستکش مخملین دست می‌کند اما امروز دستکش مخملین کنار رفت و برای سیاست‌گذاران آینده ما درس مهمی شد.

کد خبر 776719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.