مردمی‌سازی، رویکرد اصلی شهرداری در دهه آخر صفر

شهردار مشهد با تاکید بر مردمی‌سازی به عنوان رویکرد مدیریت شهری در برنامه‌های دهه آخر ماه صفر گفت: حضور مردم در برگزاری برنامه‌ها، رکن اصلی رشد و توسعه خدمات است، هیچ ارگانی نمی‌تواند مدعی باشد به تنهایی و بدون کمک مردم مسئله برنامه‌های محرم و صفر را پیش ببرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل روابط عمومی شهرداری مشهد، محمدرضا قلندرشریف، صبح امروز _ چهارشنبه دهم مرداد_ در ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهد ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه که در تهران به شهادت رسید، اظهار کرد: مناسبت‌ها در مشهد به صورت ویژه مورد توجه قرار می‌گیرند و مدیریت شهری تلاش دارد تا کیفیت برگزاری برنامه‌ها در این کلانشهر همواره با افزایش کیفیت همراه باشد.

وی با بیان اینکه بیش از هزار نفر از پرسنل شهرداری، ۱۲۰ اتوبوس و ۲۰۰ خودروی خدمات شهری در مراسم اربعین در نجف و مرزهای غربی به خدمت‌رسانی مشغول خواهند شد. افزود: فعالیت در حوزه‌های اربعین و ایام پایانی ماه صفر برای مدیران و پرسنل شهرداری به عنوان وظیفه‌ای شغلی و اداری مطرح نیست، خدمت به دوستداران ائمه اطهار و اهل بیت (ع) و ترویج فرهنگ رضوی و علوی را وظیفه و تکلیف خود می‌دانیم، عشق، محبت و علاقه خالصانه مردم در مسیر خدمت‌رسانی به زائران موجب شده است تا هرسال این رویداد بزرگ و بین‌المللی با کیفیت بالاتری برگزار شود.

شهردار مشهد با تاکید بر مردمی‌سازی به عنوان رویکرد مدیریت شهری در برنامه‌های دهه آخر ماه صفر گفت: حضور مردم در برگزاری برنامه‌ها، رکن اصلی رشد و توسعه خدمات است، هیچ ارگانی نمی‌تواند مدعی باشد به تنهایی و بدون کمک مردم می‌تواند مسئله برنامه‌های محرم و صفر را پیش ببرد، دهه آخر صفر برای مشهد بسیار خاص است، زیرا ماهیت دهه آخر صفر به رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام رضا (ع) باز می‌گردد و اینجا نیز مشهدالرضا (ع) است و این دهه در شهر مشهد، بسیار حائز اهمیت است.

قلندر شریف در نهایت گفت: در سال‌های اخیر موضوع اربعین برای مسئولان و مردم مشهد بسیار متفاوت بوده است، زیرا پرسنل شهرداری حاضر در کشور عراق و سایر زائران خراسانی حاضر در مراسم اربعین پس از پایان، به منظور شرکت در مراسم رحلت پیامبر (ص) و شهادت حضرت رضا (ع) رهسپار مشهدمقدس می‌شوند.

کد خبر 776714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.