زمین برای حل مشکل مسکن خبرنگاران کرمانشاهی در نظر گرفته است

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: سال گذشته در روز خبرنگار بنا به دستور استاندار قرار شد بهترین زمین برای مسکن خبرنگاران در قالب نهضت ملی مسکن تأمین شود، در این راستا زمین در اختیار خبرنگاران قرار گرفت و قرار بر این شد تا به صورت سه طبقه و حیاط‌دار احداث شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رامین الماسی عصر روز _سه‌شنبه نهم مرداد _ در جمع خبرنگاران در خصوص مسئله مسکن خبرنگاران استان، اظهار کرد: خبرنگاران کمک‌کننده همه دولت‌ها بوده‌اند، اما هیچکس پاسخگوی توقع جدی آن‌ها نبوده است.

وی افزود: سال گذشته در روز خبرنگار بنا به دستور استاندار قرار شد بهترین زمین برای مسکن خبرنگاران در قالب نهضت ملی مسکن تأمین شود، در این راستا زمین در اختیار خبرنگاران قرار گرفت و قرار بر این شد تا به صورت سه طبقه و حیاط‌دار احداث شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیمانکاران و شرکت‌ها مشغول و در حال انجام کار هستند، خاکبرداری انجام شده است و آن‌ها در حال سنگ‌چین هستند.

الماسی در خصوص علت کندی پیشرفت پروژه، تاکید کرد: در حال حاضر ظرفیت ۱۰۰ واحد در پروژه خبرنگاران خالی است که بین شرکت‌های فعال در پروژه تقسیم و سبب شده است شرکت‌ها با تعدادی متقاضی غیرمؤثر مواجه شوند و نتوانند منابعی پرداخت کنند.

وی اضافه کرد: خبرنگاران بر خالی ماندن این ظرفیت ۱۰۰ نفری اصرار دارند تا سایت ثبت‌نام در آینده باز شود و افراد جامانده از جامعه خبرنگاران قادر به ثبت‌نام شوند که هنوز سایت باز نشده و این اصرار هم سبب گره در کار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: قرار بر این بود در سفر دوم هیئت دولت (شهید جمهور) به استان کرمانشاه سامانه باز شود و ۱۰۰ نفر را جایگزین کنیم که با اتفاق ناگوار شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان، این اتفاق نیفتاد.

الماسی افزود: اگر بتوانیم با اجازه جامعه خبرنگاران این ۱۰۰ نفر خالی را از طریق افراد مؤثر در تعاونی‌ها پر کنیم، می‌توانیم به پروژه سرعت دهیم و در صورت باز شدن سایت، جامانده‌ها را در دیگر پروژه‌ها جایگزین خواهیم کرد.

کد خبر 776680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.