سرعت پروژه‌های ساخت مسکن ملی نباید کم شود

استاندار کرمانشاه گفت: مسائلی از قبیل ناترازی انرژی و تغییروتحول در دولت آثاری در کند شدن ساخت‌وسازها داشته که مجددا باید تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی امروز _ سه‌شنبه نهم مرداد _ در جلسه شورای مسکن که در محل پروژه ۵۴۰۰ واحدی برگزار شد، اظهار کرد: مسئله مسکن یکی از پیگیری‌های و هدف‌گذاری جدی دولت سیزدهم بود که امیدواریم در دولت جدید این حرکت خوب در راستای پاسخگویی به نیازهای جدی مردم، ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: باید با پیگیری‌های استانی و ملی در تلاش باشیم با پشتیبانی‌های به‌موقع در ساخت‌وساز، سرعت کار کند نشود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به بازدید امروز از پروژه ۴۲۰۰ واحدی تعاون آموزش و پرورش، ۶۸۰ واحدی بخش خصوصی و ۵۴۰۰ واحدی بنیاد مستضعفان، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها یک حرکت و پاسخگویی خوب به نیازهای مردم است.

وی از قابل‌قبول بودن شروع طرح‌ها مسکن ملی در استان سخن گفت و افزود: باوجودآنکه طرح‌ها شروع قابل‌قبولی داشتند اما باید در راستای تقویت سرعت انجام پروژه‌ها تلاش کنیم.

صحرایی با اشاره به ورود خوب بخش خصوص در بحث نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: بخش خصوص با نظم و برنامه خوبی پروژه ۶۸۰ واحدی را با استفاده از ظرفیت‌های درون‌استانی از تهیه آهن‌آلات گرفته تا بتن در حال انجام است که علاوه بر کمک به خانه دار شدن مردم، کمک مضاعفی هم به ایجاد اشتغال مولد، مفید و پایدار در استان کرده است.

وی با اشاره به تحرک خوب مجموعه‌های ذی‌ربط در بحث مسکن ملی، افزود: این جلسه مصوبات خوبی به دنبال داشت که در جلسه بعدی بافاصله کوتاه‌تری پیگیری خواهد شد.

استاندار کرمانشاه در بیان برخی از مصوبات جلسات به دغدغه مجموعه دستگاه‌های خدمت‌رسان اشاره کرد و گفت: این جلسه با توافق خوب شرکت گاز در هر سه پروژه همراه شد.

وی در اعلام دیگر مصوبات جلسه مذکور، گفت: توزیع برق هم مقرر شد در مجموعه خودمالکی‌ها طبق قانون کار مشارکتی را با تعاونی داشته باشد؛ قسمتی از آورده را تعاونی و قسمتی هم توزیع برق مکلف به انجام آن است.

صحرایی تصریح کرد: همچنین شهرداری ۱.۵ کیلومتر لوله‌گذاری را قبل از فصل زمستان در پروژه خود مالکی آموزش‌وپرورش در راستای هدایت و کنترل آب‌های سطحی انجام دهد.

وی گفت: در این جلسه از تعهدات بانک‌های ملت و مسکن برای کمک مضاعف برای سرعت‌های به پروژه خواهند داشت. صحرایی ادامه داد: قسمتی از این پیگیری‌ها نیاز به همراهی در سطح ملی دارد که در پایتخت دنبال خواهد شد.

استاندار کرمانشاه گفت: مسائلی از قبیل ناترازی انرژی و تغییر و تحول در دولت آثاری در کند شدن ساخت‌وسازها اثر داشته که مجدداً باید تقویت شود.

وی گفت: همه این پیگیری‌ها باید منجر به ادامه سرعت ساخت‌وساز مسکن در استان باشد تا کند نشود.

کد خبر 776596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.