ارتباط با شهرداری اصفهان یک فرصت برای دانشگاه هنر تلقی می‌شود

رئیس دانشگاه هنر اصفهان گفت: این دانشگاه با علم و هنر سروکار دارد و اصفهان نیز مهد علم و هنر است، از این‌رو برقراری رابطه تنگاتنگ با سایر دستگاه‌ها به‌ویژه شهرداری یک فرصت برای دانشگاه هنر تلقی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا خواجه‌احمدعطاری امروز _سه‌شنبه نهم مرداد_ در دیدار با شهردار اصفهان اظهار کرد: دانشگاه هنر با ۴۲ سال قدمت در این سال‌ها به‌ویژه در سه سال اخیر ارتباط خوبی را با شهرداری برقراری کرده است.

وی افزود: این دانشگاه شامل ۳۲۰۰ دانشجو و پنج دانشکده می‌شود که هرکدام از رشته‌های آن برگرفته از این کلان‌شهر است.

رئیس دانشگاه هنر اصفهان با تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت دانشجویی تاکید کرد: استفاده از این ظرفیت‌ها با همکاری سایر دستگاه‌ها می‌تواند موفق شود.

خواجه‌احمدعطاری گفت: این دانشگاه با علم و هنر سروکار دارد و اصفهان نیز مهد علم و هنر است، از این‌رو برقراری رابطه تنگاتنگ با سایر دستگاه‌ها به‌ویژه شهرداری یک فرصت برای دانشگاه هنر تلقی می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت بالای فارغ‌التحصیلان دانشگاه هنر ادامه داد: برای موفقیت فارغ‌التحصیلان دانشگاه هنر، باید از تمام ظرفیت‌های آن‌ها استفاده کرد.

رئیس دانشگاه هنر اصفهان خاطرنشان کرد: مساحت دانشگاه هنر حدود ۴.۵ هکتار است که در مقایسه با مساحت سایر دانشگاه‌ها کمبود فضا دارد، از این‌رو باید فضای بیشتری در اختیار این دانشگاه قرار گیرد.

خواجه‌احمدعطاری گفت: دانشگاه هنر باید در دل جامعه باشد تا انرژی خوبی را به شهر و شهرداری انتقال دهد که این موضوع کمک شهرداری را می‌طلبد و شهرداری نیز باید یاری‌رسان دانشگاه هنر باشد.

وی افزود: اگر مکانی در نظر گرفته شود که دانشگاه فضای باز داشته باشد، این دانشگاه بازدهی بهتری خواهد داشت و راحت‌تر می‌توانیم به مدیریت شهری کمک کنیم.

رئیس دانشگاه هنر اصفهان تاکید کرد: روایت در کشور از دست رفته و باید بازگردد، همچنین رسیدگی به این موضوع بسیار حائز اهمیت است و در هنر عملیاتی خواهد شد، زیرا هنر روایت را احیا می‌کند.

خواجه‌احمدعطاری با بیان اینکه دانشگاه هنر، ظرفیت و کمبودهای دارد که این کمبود شامل فضا می‌شود، گفت: در این راستا با سایر دستگاه‌ها تماس گرفته‌ایم، اما ارتباطی برقرار نشد؛ البته شهرداری بسیار سخاوتمندانه پاسخگوی ما بود.

کد خبر 776463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.