به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحالوبختیاری، محمدحسین واحدیان در جلسه با کاربران سامانه ارتباطات مردمی شهرداری اظهار کرد: یکی از اولویتهای مدیریت شهری تعامل دو سویه با شهروندان بوده که یکی از آیتمهای تأثیرگذار این امر سامانه ۱۳۷ است.
وی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ بسیاری از مسائل و مشکلات را برای مدیران ما مطرح میکند، افزود: توسط این سامانه میتوان نیازسنجی کرد که مطالبه و نیاز مردم در سطح شهر چه چیزی است و توسط این نیازسنجی میتوان پروژهای اجرا کنیم که شیرینی آن برای شهروندان دو چندان شود.
شهردار شهرکرد بیان کرد: سامانه ۱۳۷ بهعنوان یک گلوگاه است و خروجی گزارشات آن میتواند منجر به رفع سریع مشکلات سطح شهر شود و یک نقطه قوت برای مدیریت شهری محسوب میشود.
واحدیان ادامه داد: مواردی که در سامانه ۱۳۷ مطرح میشود باید به صورت اورژانسی برطرف شود، اما برخی موارد نیاز است که به صورت ریشهای حل شود تا دیگر نیاز نباشد توسط شهروندان مطرح شود.
وی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ خط قرمز مدیریت شهری است، چراکه مهمترین پل ارتباطی بین شهرداری و شهروندان است، گفت: موارد و اقداماتی که توسط مدیران انجام میشود باید صحتوسقم آن مشخص باشد و یکی از آیتمهای ارزیابی مدیران پاسخگویی بهموقع به مطالبات شهروندان در این سامانه است.
نظر شما