جشنواره فردخت بهترین فرصت برای صیانت از خاکریزهای فرهنگی است

جانشین سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: جشنواره فردخت بهترین فرصت برای صیانت از خاکریزهای فرهنگی است، پس باید از آن حداکثر بهره را ببریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی سپاه شهدا استان، تقی نجمی امروز _هشتم مرداد_ در آئین رونمایی از پوستر جشنواره ملی فردخت که در سالن جلسات شهید امینی ساختمان شهید باکری سپاه شهدای آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره فردخت امسال توسط بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود که بهترین فرصت برای صیانت از خاکریزهای فرهنگی نظام اسلامی به شمار می‌رود.

وی ضمن ابراز خشنودی از برگزاری چنین رویدادی در استان، بر لزوم استمرار و مداومت این قبیل جشنواره‌ها تاکید کرد و افزود: این سری رویدادها فرصتی برای نهادینه سازی فرهنگ ایرانی اسلامی است که می‌توان به صورت فراسازمانی و ابتکاری اجرا کرد.

جانشین سپاه شهدای آذربایجان‌غربی بهترین دفاع را حمله دانست و گفت: با این قبیل برنامه‌ها و رویدادها ضمن اینکه می‌توانیم فرهنگ اصیل و باورهای نابمان را حفظ کنیم، این ارزش‌ها را به سایر کشورها نیز صادر کنیم.

نجمی به لزوم برگزاری یک نشست با هدف تعامل، هم‌افزایی و هم‌اندیشی ضمن حضور مدیران اتحادیه‌های خیاطان، طراحان لباس، تولیدکننده‌ها و … توصیه کرد و ادامه داد: طرح‌های ارزشمند و باکیفیت که با استقبال خانواده‌ها مواجه شده‌اند باید حمایت شوند.

کد خبر 776170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.