از برگزاری بزرگ‌ترین جشن ازدواج دانشجویی تا برپایی رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی

ایمنا از برگزاری بزرگ‌ترین جشن ازدواج دانشجویی، ایجاد شبکه سراسری در کشور راهکار رفع مشکل آب، دست‌گیری آرایشگران نیکوکار از مهرجویان نیازمند و برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با حضور ۶۵۰۰ ورزشکار در بسته خبری پنجره امید می‌گوید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز در بسته خبری پنجره امید به سراغ برگزاری بزرگ‌ترین جشن ازدواج دانشجویی در اصفهان می‌رویم، در ادامه نیز ایجاد شبکه سراسری در کشور راهکاری برای رفع مشکل آب مطرح شده است، همچنین دست‌گیری آرایشگران نیکوکار از مهرجویان نیازمند و برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با حضور ۶۵۰۰ ورزشکار نیز از جمله موضوعاتی است که در ادامه جزئیات بیشتر آن بیان شده است.

بزرگ‌ترین جشن ازدواج دانشجویی در اصفهان برگزار می‌شود

بزرگ‌ترین جشن ازدواج دانشجویی در اصفهان برگزار می‌شود

بزرگ‌ترین جشن ازدواج دانشجویی با حضور بیش از ۶۵۰ زوج که از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان آبان ۱۴۰۲ ازدواج کرده‌اند، روز بیست‌ونهم مهر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی، دبیر برگزاری این رویداد اظهار کرد: دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان همواره در زمینه آشنایی، انتخاب همسر، خواستگاری اولیه و تلاش برای تشویق دانشجویان به ازدواج راهگشا، تسهیل‌گر بوده و این موضوع را در اولویت قرار داده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این رویداد بزرگ این است که در واقع به موضوع ازدواج در دوران دانشجویی توجه بشود و اینکه این فرهنگ غلط با این باور غلط را اصلاح کنیم که می‌شود در دوران دانشجویی هم ازدواج موفق کرد و همچنین هدف دیگر اینکه می‌شود با هزینه کم یک برنامه شاد و جشنی درخور را برپا کرد.

دبیر برگزاری این رویداد در این خصوص گفت: در راستای تبلیغ و ترویج ازدواج دانشجویی، مزدوجین از دانشگاه‌های محل تحصیل خود به صورت کاروان در اتوبوس‌های گل‌زده به سمت محل برگزاری برنامه اصلی حرکت خواهند کرد و ویژه برنامه‌هایی همچون حضور تعدادی از مزدوجین در گلستان شهدا و بستن عهد میثاق با شهدا نیز در این رویداد هماهنگ شده است.

حجت‌الاسلام قاسمی بیان کرد: کارگاه‌هایی در پیش از جشن اصلی در هر دانشگاهی برای مزدوجین برگزار خواهد شد و به مباحثی همچون چالش‌های پیش‌روی زوجین، اهمیت و جایگاه فرزندآوری و فرزندپروری، بهبود کیفیت زندگی با رابطه صمیمی، عوامل تحکیم خانواده و مهارت ارتباطی زوجین، سبک زندگی اسلامی، رشد و پویایی در زندگی مشترک و ارتباط مؤثر زوجین می‌پردازد.

زاینده‌رود نیازمند راهکار مدیریتی است/ ایجاد شبکه سراسری در کشور راهکاری برای رفع مشکل آب

ایجاد شبکه سراسری در کشور راهکاری برای رفع مشکل آب

محمدحسین رامشت، دکترای جغرافیای طبیعی و عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان در نشست تخصصی بحران آب و بررسی مسئله زاینده رود اصفهان با اشاره به وضعیت کمبود آب و طرح‌های انجام شده در سال‌های اخیر اظهار کرد: با استناد به گزارش‌های موجود، در سال‌های آینده با کمبود آب مواجه خواهیم شد، بنابراین موضوع این است که باید تأمین آب از طریق شبکه‌ای سراسری تأمین شود.

وی افزود: مشکل زاینده رود و محیط‌زیست نیاز به راهکارهای مدیریتی دارد و تنها با همکاری مهندسان آب ممکن نیست؛ باید به صورت شبکه‌ای مقدار توزیع و مصرف آب برنامه‌ریزی و تدبیر شود و به عبارتی ایجاد شبکه آب سراسری در کشور راهکاری برای رفع مشکل آب است.

از برگزاری بزرگ‌ترین جشن ازدواج دانشجویی تا برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی

دست‌گیری آرایشگران نیکوکار از مهرجویان نیازمند

بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها با همکاری تعدادی بانوی آرایشگر، دغدغه‌مند و نیکوکار با هدف امدادرسانی در زمینه سلامت و نظافت مهرجویان نیازمند در راستای خدمت‌رسانی و مسئله سلامت و نظافت مهرجویان به ۱۵۰ نیازمند خدماتی را ارائه کرده است، همچنین این طرح در سال جاری ادامه پیدا خواهد کرد.

به طور قطع تمام افراد می‌توانند به اندازه توان و امکانات خود نیتی در دل و جان خود داشته باشند و از دیگران دست‌گیری کنند یا همچون آرایشگران نیکوکار با توجه به حرفه‌ای که در آن مهارت دارند، به خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه نیازمندان و توان‌خواهان مشغول شوند.

برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با حضور ۶۵۰۰ ورزشکار اصفهانی

برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با حضور ۶۵۰۰ ورزشکار اصفهانی

رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی با حضور گروه‌های جامعه ورزش و بسیج ورزشکاران کشور در راستای برگزاری کنگره شهدای ورزشکار و کنگره ملی سرداران و ۲۴ هزار شهید استان اصفهان برگزار شد و گروه‌های مختلف ورزشی در این مراسم که در میدان امام خمینی (ره) برگزار شد، به اجرای نمایش‌های ویژه ورزشی پرداختند.

در این رزمایش که همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش به همت معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و بسیج ورزشکاران اصفهان برگزار شد، ورزشکارانی از رشته‌های کونگ‌فو، ووشو، اسکیت، بوکس، کبدی، جودو، تکواندو در بخش بانوان و آقایان به اجرای برنامه پرداختند.

از مهم‌ترین قسمت‌های این برنامه اجرای باشکوه ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای بود که با همنوایی مرشدان، به مدت ۳۰ دقیقه اجرا شد.

کد خبر 776036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.