به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی شهرداری تهران، هادی حقبین با بیان اینکه محوطه زیر بعضی پلها به نقطه بیدفاع تبدیل شده بود، اظهار کرد: با تکمیل و بهرهبرداری از طرحهایی همچون زیرگذر شرق به شرق شهید همدانی موسوم به پل R۱۱ که تجهیزات آن سرقت شده بود، اکنون تردد برقرار و سرقت در این پروژه حذف شد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر گزارشی در مورد سرقت تجهیزات پلها نداریم، افزود: ۶۷ پل برای مقاومسازی شناسایی شده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه ۱۴ عرشه پل در دوره ششم مقاومسازی شده است و ۲۲ مورد نیز در گذشته بهسازی شده بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر پنج عرشه پل در حال مقاومسازی و مابقی نیز در مرحله مطالعات است.
حقبین اضافه کرد: پلی وجود ندارد که قابلیت تردد نداشته باشد، اما در مجموع بعضی پلها باید بهسازی لرزهای شوند.
وی گفت: بعضی پلها همچون پل بعثت توجیهی برای بهسازی لرزهای ندارد و باید جایگزین شود.
نظر شما