محمدتقی رفیعی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برقراری تماس حدود ۱۲ هزار و ۲۰۰ شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: از این تعداد ۸۴۰۰ تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند و موضوعات مطرح شده برای پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزدهگانه شهرداری اصفهان ارجاع شد.
وی با بیان اینکه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش تماس و ارتباط را با مرکز ۱۳۷ شاهد بودیم، افزود: ۱۱ هزار و ۵۰۰ پیام نیز بازخوردگیری و نظرسنجی شد و نحوه و چگونگی حل موضوع توسط همکارانم از شهروندان نظرسنجی انجام شد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته حدود ۳۸۰۰ تماس شهروندان با ۱۳۷ درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان آنها را راهنمایی کردند، افزود: تعداد زیادی از تماسها نیازی به اقدام اجرایی در مدیریت شهری ندارد و تنها در حد اطلاعات است.
رفیعی تاکید کرد: با توجه به متفاوتبودن حوزه اتوبوسرانی یک کلید ویژه برای این منظور در نظر گرفته شده است و با زدن کلید "یک" شهروندانی که درخواستهای آنها مرتبط با حوزه اتوبوسرانی است به این داخلی مرتبط میشوند.
وی تصریح کرد: هفته گذشته در قالب ۴۶۰ موضوع متفاوت به شهروندان پاسخگویی شده است، اما موارد مرتبط به اتوبوس و اتوبوسرانی موضوع ویژهای است که تعداد فراوانی بالایی دارد، از اینرو به دلیل اینکه شهروند کمتر در صف انتظار قرار گیرد و زودتر به نتیجه برسد، این تدبیر انجام شد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بیشتر مطالبات در این حوزه مربوط به نحوه زمانبندی و رسیدن اتوبوسها به ایستگاه خاص است که شهروندان میتوانند از طریق نصب نرمافزار اصفهان من به سامانه اصرو دست پیدا کنند؛ این اپلیکیشن زمان رسیدن اتوبوسها را نمایش میدهد، اما اگر این امکان را نداشته باشند از طریق تماس با همکارانم میتوانند از این موضوع مطلع شوند.
رفیعی با بیان اینکه یکی از پیشنهاداتی که از سوی شهروندان در هفته گذشته ویژه بهنظر میرسید، پیشنهاد افزایش جایگاه پارک هوشمند دوچرخه در سطح شهر بود، افزود: با توجه به اینکه تعدادی جایگاه احداث شده و بازخورد خوبی داشته است، شهروندان درخواست افزایش تعداد این جایگاهها را دارند.
وی اظهار کرد: در کنار پیشنهادها یکی از مشکلاتی که بیان میشود، با توجه به اینکه ابتدای کار این پارکینگهای هوشمند است، بعضی از آنها ممکن است در باز شدن پارک محل دوچرخه بروز خطا داشته باشد که موارد محدود به مجموعه ۱۳۷ اطلاع داده شده و مسئول مربوطه خطا را برطرف میکند.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه فراوانی انتقادات در هفته گذشته افزایش پیدا کرده است، گفت: در رابطه با تعطیل بودن مجموعه کارتینگ شهر رویاها تماسهایی برقرار شده که به مجموعه متولی ارسال شده و تدبیر لازم انجام خواهد شد.
نظر شما