از بازگشت امید به سازمان تأمین‌اجتماعی تا ترویج ازدواج به‌هنگام

ایمنا از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، راهکار اصلی ترویج ازدواج به‌هنگام، مجاز بودن شرکت‌ها به پیش‌فروش بلیت پروازهای اربعین، نحوه دریافت آنلاین گذرنامه زیارتی اربعین و بازگشت امید به سازمان تأمین‌اجتماعی در بسته خبری پنجره امید می‌گوید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز در بسته خبری پنجره امید به سراغ فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر می‌رویم، در ادامه نیز راهکار اصلی ترویج ازدواج به‌هنگام، مجاز بودن شرکت‌ها به پیش‌فروش بلیت پروازهای اربعین، نحوه دریافت آنلاین گذرنامه زیارتی اربعین و بازگشت امید به سازمان تأمین‌اجتماعی در دولت شهید رئیسی از جمله موضوعاتی است که جزئیات بیشتر آن بیان شده است.

جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر فراخوان داد

جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر فراخوان داد

اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری انجمن هنرهای نمایشی ایران، با هدف میزبانی از آثار با کیفیت گروه‌های نمایشی و با رویکرد نشاط، همدلی و امید چهل‌وسومین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را برگزار می‌کند.

نمایش‌های صحنه‌ای، نمایش‌های خیابانی، دیگرگونه‌های اجرایی، تئاتر ملل، مسابقه نمایشنامه‌نویسی، سمینار علمی- پژوهشی، مسابقه و نمایشگاه عکس تئاتر، مسابقه و نمایشگاه پوستر و سایر اقلام تبلیغاتی از بخش‌های جشنواره چهل‌وسوم تئاتر فجر هستند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به آدرس https://fitf.theater.ir مراجعه کنند.

فرهنگ‌سازی، گفتمان‌سازی و آسان‌سازی؛ راهکار اصلی ترویج ازدواج به‌هنگام

فرهنگ‌سازی، گفتمان‌سازی و آسان‌سازی؛ راهکار اصلی ترویج ازدواج به‌هنگام

حجت‌الاسلام علی گودرزی، معاون بنیاد ملی خانواده در خصوص ترویج ازدواج آسان، پایدار و به‌هنگام اظهار کرد: مسئله ازدواج جوانان از مسائل مهم و راهبردی در جامعه کنونی است و به نظر می‌رسد راهکار اصلی ترویج ازدواج آسان، پایدار و به‌هنگام، فرهنگ‌سازی و گفتمان‌سازی در کنار آسان گرفتن ازدواج است، بنابراین خانواده‌ها سعی کنند در بحث ازدواج فرزندان از تجملات دوری کنند.

شرکت‌ها مجاز به پیش‌فروش بلیت پروازهای اربعین هستند

شرکت‌ها مجاز به پیش‌فروش بلیت پروازهای اربعین هستند

مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی اظهار کرد: هنوز مجوز پروازهای فوق‌العاده اربعین اخذ نشده است، بهای کل بلیت یک‌طرفه هواپیما از مبدا تهران و سایر استان‌های کشور به استثنای ۹ استان به بغداد یا نجف اشرف و برعکس حداکثر پنج میلیون تومان و برای بلیت‌های دوطرفه ۱۰ میلیون تومان تعیین شد؛ بهای کل بلیت یک‌طرفه از استان‌های خراسان، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، مازندران و گلستان به بغداد یا نجف اشرف و برعکس حداکثر ۶ میلیون تومان و برای بلیت‌های دوطرفه ۱۲ میلیون تومان تعیین شد.

وی افزود: برآورد ما آماده شدن ۴۰۰ هزار صندلی پرواز برای ایام اربعین به صورت رفت و برگشت است و در صورت هماهنگی با فرودگاه نجف، برای ارائه سرویس‌های بهتر و بیشتر و تسریع در دادن مجوزها و افزایش تعداد صندلی‌ها نیز آمادگی وجود دارد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: اکنون مطابق موافقت‌نامه دوجانبه بین ایران و عراق، ۱۲۰ پرواز در هفته پیش‌بینی شده و است و طرف عراقی نیز می‌تواند به همین میزان پرواز در هفته داشته باشد، هم‌اکنون دو شرکت عراقی «فلای بغداد» و «العراقیه» طبق موافقت‌نامه یاد شده به کمک ایران برای ارائه خدمات پرواز اربعین می‌آیند

اسعدی سامانی ادامه‌داد: سال گذشته در مجموع بیش از ۲ هزار پرواز در ایام اربعین انجام شد و نزدیک به ۳۷۰ هزار زائر جابه‌جا شدند.

وی در خاتمه به زائران اربعین حسینی تاکید کرد: بلیت را به صورت رفت و برگشت خریداری کنند، زیرا در غیر این صورت باید از عراق آن هم به صورت ارزی تهیه کنند.

نحوه دریافت آنلاین گذرنامه زیارتی اربعین + مبلغ ثبت نام

نحوه دریافت آنلاین گذرنامه زیارتی اربعین + مبلغ ثبت نام

زائران کربلای معلی در ایام اربعین حسینی می‌توانند به صورت آنلاین، درخواست گذرنامه زیارتی خود را ثبت کند، ثبت نام برای دریافت گذرنامه زیارتی به دو روش امکان پذیر است: ثبت نام در سامانه سخا و استفاده از نرم افزار موبایلی پلیس من.

برای ثبت نام از طریق اپلیکیشن پلیس من، پس از وارد شدن به این نرم افزار تلفن همراه، در قسمت لیست خدمات، گزینه پلیس گذرنامه و امکان را انتخاب و سپس گزینه صدور گذرنامه را انتخاب کنید. وارد پنجره خدمات گذرنامه می‌شوید و اگر پیش از این ثبت نام کرده باشید با وارد کردن نام کاربری و رمز وارد حساب می‌شوید و اگر ثبت نام نکرده باشید نیز باید گزینه ثبت نام را بزنید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید تا ثبت نام انجام شود.

با پایان رساندن مراحل و دریافت نام کاربری و رمز، می‌توانید به راحتی وارد این اپلیکیشن شوید. پس از وارد شدن به برنامه، به قسمت پیشخوان خدمات و خدمات پلیس مهاجرت و گذرنامه مراجعه و گزینه درخواست گذرنامه زیارتی را انتخاب کنید.

در این قسمت باید وضعیت تأهل و مشخصات فردی خود را وارد کنید، همچنین باید یک عکس پرسنلی ۴*۶ نیز که کمتر از ۲۰۰ کیلوبایت حجم داشته باشد را بارگذاری کرد و گزینه تأیید را انتخاب کنید، در ادامه نیز باید هزینه صدور گذرنامه به مبلغ ۶۵ هزار تومان را به صورت اینترنتی پرداخت کنید و پس از انجام موفقیت‌آمیز تمام این مراحل، گذرنامه زیارتی شما از طریق شرکت پست برایتان ارسال می‌شود.

در دولت شهید رئیسی امید به سازمان تامین‌اجتماعی بازگشت

در دولت شهید رئیسی امید به سازمان تأمین‌اجتماعی بازگشت

سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اختتامیه چهارمین دوره رویداد جمع‌سپاری سازمان تأمین‌اجتماعی اظهار کرد: بیت‌الغزل برنامه تحولی شهید رئیسی اجرای عدالت بود و به همین سبب در دوره مدیریت خود سیاست‌های آمایشی و تحولی را تدوین و تبدیل به نظام مسائل کشور کردند و از سطح روستا و شهر و شهرستان و دهستان تا سطح کلان ملی برای هر موضوعی در برنامه و سرفصل خود، سیاست‌هایی داشتند که یکی از این سیاست‌ها، سیاست‌های حوزه تأمین و رفاه اجتماعی بود.

وی افزود: دولت شهید رئیسی، دولت بازگشت امید به سازمان تأمین‌اجتماعی بود؛ در دوره‌های گذشته تأدیه سنواتی بدهی دولت‌ها حداکثر معادل ۲۰ درصد بدهی ایجادی در هر سال بود در حالی‌که در این دوره، نسبت تسویه سنواتی بدهی به ۶۵ درصد رسید.

کد خبر 775698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.