رونق‌بخشی و توسعه پروژه‌های مشارکتی شهر با هم‌افزایی مسئولان سرمایه‌گذاری

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: هم‌افزایی و هم‌اندیشی مسئولان سرمایه‌گذاری در راستای رونق بخشی و توسعه توان یکدیگر با هدف افزایش ضریب موفقیت در انجام امور مشارکتی ضروری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری در نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی مسئولان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان در سال ۱۴۰۳ که به میزبانی شهرداری منطقه ۶ برگزار شد، با تاکید بر لزوم تسریع در پیگیری مداوم امور تا حصول نتیجه اظهار کرد: در شرایط تنگنای اقتصادی که بسیاری از مدیران مترصد تأمین هزینه برای اجرای امور خود هستند؛ پروژه‌های مشارکتی بسیاری وجود دارند که می‌توانند مشکل‌گشای آنان در تأمین نیازهای مالی و خروج از بن بست‌های اقتصادی باشد.

وی افزود: به دلیل وجود بعضی موانع و مشکلات و با گذشت سال‌ها، پروژه‌های مولد اقتصادی بلاتکلیف و بلااستفاده مانده است که با پیگیری مستمر و رفع مشکل می‌توانند تأثیر بسیار مثبتی در تأمین بودجه مورد نیاز خدمات شهر برای هر منطقه داشته باشند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: ارزش‌افزوده حاصل از فروش محصولات مشارکتی، سهم عمده‌ای در تحقق درآمد بودجه مناطق و سازمان‌ها و تأمین نیازهای آنان دارد که شایسته است به جهت تقویت اقتصاد مشارکتی در ارائه گزارشات مالی به این نکته مهم نیز اشاره شود.

حیدری با اشاره به اقدامات انجام شده در رفع موانع و مشکلات پروژه‌های مشارکتی و ارائه فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری از سوی مناطق و سازمان‌ها اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا با خلق فرصت‌های خوب توأم با جذابیت‌های اقتصادی، ضمن ترغیب سرمایه‌گذاران به مشارکت در حوزه‌های مختلف عمران شهر، به جلب اعتماد آنان با شفاف سازی و آسیب شناسی فرصت‌ها پیش از اعلام فراخوان و در ادامه، تکریم و تسریع در امور سرمایه‌گذاری زمینه‌های جذب سرمایه‌گذاران جدید را نیز فراهم کنیم.

وی با تاکید بر لزوم هم‌افزایی و هم‌اندیشی مسئولان سرمایه‌گذاری در راستای رونق بخشی و توسعه توان یکدیگر با هدف افزایش ضریب موفقیت در انجام امور مشارکتی تصریح کرد: مسئولان مناطق و سازمان‌ها باید با ارتباط‌گیری مؤثر با یکدیگر در تبادل تجارب و ایده‌ها و پیشنهادات، معرفی و اطلاع‌رسانی دیگر فرصت‌های مناطق و سازمان‌های غیر از خود به سرمایه‌گذاران نقش بسزایی در رشد و تعالی خود و دیگر همکاران و مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان داشته باشند.

به گزارش ایمنا، در پایان این نشست مسئولان مناطق و سازمان‌های مختلف شهرداری اصفهان به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 775455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.