از آغاز کاهش دمای کشور از روز دوشنبه تا مدال‌آوری در رقابت‌های قهرمانی اسکواش

ایمنا از آغاز کاهش دمای کشور از روز دوشنبه، پربیننده‌ترین برنامه دو سال اخیر تلویزیون، صدور مجوز فعالیت سه مرکز تجاری ایرانی در سه کشور، قهرمانی کارگر و تورانی در رقابت‌های قهرمانی اسکواش و جزئیات ساخت سریال پایتخت در بسته خبری پنجره امید می‌گوید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز در بسته خبری پنجره امید به سراغ آغاز کاهش دمای کشور از روز دوشنبه می‌رویم، در ادامه نیز پربیننده‌ترین برنامه دو سال اخیر تلویزیون مطرح شده است، همچنین صدور مجوز فعالیت سه مرکز تجاری ایرانی در سه کشور، قهرمانی کارگر و تورانی در رقابت‌های قهرمانی اسکواش و جزئیات ساخت سریال پایتخت نیز از جمله موضوعاتی است که در ادامه جزئیات بیشتر آن بیان شده است.

کاهش دمای کشور از روز دوشنبه آغاز می‌شود

کاهش دمای کشور از روز دوشنبه آغاز می‌شود / ‏‬ مردم در انتظار بارش باشند

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به آخرین وضعیت جوی کشور اظهار کرد: یکشنبه با تقویت جریانات شمالی روی دریای خزر در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، نیمه شمالی استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، ارتفاعات البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و خراسان شمالی، رگبار، رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی افزود: دوشنبه بارش در استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز و اردبیل ادامه خواهد داشت و در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و خراسان شمالی، رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: سه‌شنبه در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی رگبار پراکنده انتظار می‌رود و طی پنج روز آینده در بعضی نقاط جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شرق و شمال هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان، در ساعات بعد از ظهر احتمال رگبار و رعد و برق و وزش باد وجود دارد.

ضیائیان ادامه داد: دوشنبه و سه‌شنبه در شمال غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، کاهش محسوس دما رخ خواهد داد و طی پنج روز آینده در بعضی نقاط شمال شرق، شرق، جنوب شرق به ویژه منطقه زابل، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، غرب و جنوب غرب کشور، در بعضی ساعات وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

«حسینیه معلی»، پُربیننده‌ترین برنامه ۲ سال اخیر تلویزیون

«حسینیه معلی»، پُربیننده‌ترین برنامه دو سال اخیر تلویزیون

طبق اعلام مرکز تحقیقات صداوسیما، برنامه «حسینیه معلی» با پخش ۱۳ قسمت از شبکه سه در ایام محرم سال جاری توانست به مخاطب ۴۳.۵ درصدی دست پیدا کند و پربیننده‌ترین برنامه تلویزیون در دو سال اخیر باشد.

حسینیه معلی، سال گذشته با ۳۶/۶ درصد مخاطب پربیننده‌ترین برنامه تلویزیون و پربیننده‌ترین برنامه معارفی تاریخ تلویزیون شده بود که فصل اخیر این برنامه توانست رکوردهای کسب شده قبلی را ارتقا دهد.

مجوز فعالیت سه مرکز تجاری ایرانی در سه کشور صادر شد

مجوز فعالیت سه مرکز تجاری ایرانی در سه کشور صادر شد

سازمان توسعه تجارت ایران با صدور مجوز تأسیس و فعالیت سه مرکز تجاری خارج از کشور موافقت کرد.

مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری جمهوری اسلامی ایران در صربستان - بلگراد از تاریخ ۱۷ تیر سال جاری فعال شده و به مدت یک سال برقرار است.

سازمان توسعه تجارت همچنین مجوز فعالیت مرکز تجاری ایران در تانزانیا دارالسلام را فعال کرده است، مجوز این مرکز نیز از ۲۰ تیر سال جاری منعقد شده و تا ۲۰ تیر سال ۱۴۰۵ اعتبار دارد.

مجوز تأسیس و فعالیت مرکز تجاری ایران در قرقیزستان - بیشکک نیز از ۱۷ تیر سال جاری تا ۱۸ شهریور سال آینده صادر شده است.

قهرمانی کارگر و تورانی در رقابت‌های قهرمانی اسکواش

قهرمانی کارگر و تورانی در رقابت‌های قهرمانی اسکواش

مسابقات قهرمان کشوری و دانش‌آموزی اسکواش رده‌های سنی کمتر از ۱۱ و ۱۳ سال دختران که به میزبانی هیئت اسکواش استان اصفهان از سوم مرداد در سالن آکادمی اسکواش اصفهان آغاز شده بود پس از ۵۲ بازی در رده کمتر از ۱۱ سال در دو جدول پلیت و اصلی و ۴۶ بازی در رده سنی کمتر از ۱۳ سال با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

در رده سنی کمتر ۱۱ سال ترنم کارگر از یزد با برتری ۳ بر صفر (۱۱-۳، ۱۱-۷، ۱۲-۱۰) مقابل مهرسا دری از تهران به قهرمانی رسید، دلسا ترک ترابی و حلما جوهری هر دو از اصفهان نیز به طور مشترک سوم شدند، روژین شفیعی از تهران در جدول پلیت به قهرمانی رسید.

در رده کمتر از ۱۳ سال نیز تیانا تورانی از فارس با پیروزی ۳ بر صفر (۱۱-۶، ۱۱-۸، ۱۱-۹) مقابل آرینا خانقاه از آذربایجان شرقی بر سکوی نخست ایستاد، مقام مشترک سومی نیز به سیده آریسا صادقی از مازندران و مهرگان قریب از مرکزی رسید و نیایش خیراندیش از یزد قهرمان جدول پلیت شد.

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور بابک فقیر نایب رئیس فدراسیون اسکواش، محسن تابش فر سرپرست معاونت توسعه اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، زهره مردانی مسئول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، وحید رجبی رئیس بسیج ورزشکاران استان اصفهان، بهزاد نویدنیا و انسیه فنایی رئیس و نایب رئیس هیئت اسکواش استان اصفهان و ورزشکاران، مربیان و داوران در سالن آمفی تائتر مدرسه قفال برگزار شد.

در این دوره از مسابقات سارامومنی و الهه مولادوست سرپرست فنی و سرداور مسابقات بودند، سارا احمدی نیز نماینده کمیته استعدادیابی فدراسیون در این دوره عملکرد رده سنی کمتر از ۱۱ سال را زیر نظر داشت؛ فاطمه رحیمی، کیانا قطعی، شیرین صادق پور، مریم نصرالهی نیز قضاوت مسابقات را بر عهده داشتند.

از فصل هفتم سریال پایتخت چه خبر؟

از فصل هفتم سریال پایتخت چه خبر؟

در جریان فصل هفتم سریال پایتخت تاکنون خبری از نمایش این برنامه تلویزیونی نیست و مهدی نقویان در خصوص این جریان اظهار کرد: در جریان تعامل با تیم پایتخت هم از سوی تیم تولید و هم مدیران سازمان صداوسیما، اتفاقات خوبی افتاده است، اما پایتخت ۷ هنوز کلید نخورده است.

وی افزود: مدت‌هاست ریل فیلمنامه به سرپرستی محسن تنابنده سر جای خودش است، در رفت و آمد است، ویرایش می‌شود و انتظار می‌رود هیچ مشکلی هم نداشته باشد.

رئیس مرکز سیما درباره مراحل تولید این برنامه تلویزیونی تاکید کرد: با توجه به اینکه بعد از پنج سال سریال پایتخت ادامه پیدا می‌کند پیش تولید سنگینی دارد، چراکه دوباره باید روی یکسری موارد از صفر سرمایه‌گذاری شود، این اقدامات در حال انجام است و در آینده بسیار نزدیکی کلید کار می‌خورد و به‌صورت رسمی اعلام خواهیم کرد.

کد خبر 775408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.